اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: خدمات این شرکت از سال ۱۳۹۸ به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

لطیف خوش سیرت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته بدون اینکه نیازی به ترک محل کار داشته باشند، از طریق پرتال شرکت درخواست خود را ثبت کرده و در مراحل مختلف اجرای درخواست، با پیامک از نحوه ارائه خدمت آگاه شوند.

وی ادامه داد: دومین درگاه، اپلکیشن ‘همراه آبفا’ محسوب می شود که نحوه کار آن نیز نظیر پرتال بوده و تمامی مراحل انجام کار را از طریق پیامک به مشترک اطلاع رسانی می کند.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، شهروندان می توانند با استفاده از همه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی خدمات لازم را در حوزه فعالیت آب و فاضلاب شهری دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اضافه کرد: شهروندان ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ این شرکت، می توانند درخواست های خود از قبیل خرید و نصب انشعاب آب و خدمات پس از فروش را ثبت کنند.

خوش سیرت از صدور صورتحساب و امکان وصول هزینه انشعاب آب در محل طی آینده نزدیک در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: مقدمات نرم افزاری این طرح انجام شده و در صورت انجام کامل هماهنگی های لازم، نخستین شرکت در کشور خواهیم بود که در محل ملک، ارزیابی لازم انجام، صورتحساب صادر و رقم آن وصول می شود.

به گزارش ایرنا در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری آذربایجان غربی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری در حوزه آب و بیش از دو سوم این جمعیت نیز در حوزه جمع آوری فاضلاب تحت پوشش این شرکت قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست