اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان تاکید کرد.
 رضا حسینی در چهاردهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان بر ضرورت پیگیری و اجرای صحیح سیاست‌ها، برنامه‌ها و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: یکی از مهم ترین وظایف ستاد تنظیم بازار، تامین به موقع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  است لذا مصوبات این ستاد که در راستای تامین منافع عمومی است باید اجرا شود.
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با قیمت مرغ گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی، از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور است، قیمت مرغ در این استان نباید گران تر از سایر استان ها باشد.
حسینی افزود: برای مدیریت و تنظیم هر چه بهتر بازار از جمله اصلاح قیمت مرغ در استان، بدنبال اخذ اختیاراتی از ستاد تنظیم بازار کشور هستیم تا بر اساس این اختیارات، بتوانیم با توجه به ظرفیت ها و شرایط برای استان تصمیم گیری کنیم.
همچنین در این جلسه با تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد هر کیلو گوشت مرغ در استان به قیمت حداکثر ۱۲ هزار تومان عرضه شود و با فروشندگانی که این سقف را رعایت نکنند برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه این جلسه از دبیرخانه ستاد تنظیم بازار استان خواست در هر جلسه ستاد قیمت اقلام اساسی در تمامی استان های کشور اخذ و در جلسات قرائت شود تا جایگاه استان در کشور مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست