اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در آذربایجان‌غربی زوج و فرد شد.

برخی رسانه ها طی روزهای گذشته از ازدحام در مراکز تعویض پلاک آذربایجان غربی خبر داده بودند؛ در این خبرها همچنین از فروش نوبت ورود به مراکز تعویض پلاک به قیمت های بسیار زیاد خبر داده شده بود.

بر این اساس فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی طی اطلاعیه ایی تاکید کرد: خدمات شماره‌گذاری  و تعویض پلاک در آذربایجان‌غربی با توجه به شیوع کرونا در استان زوج و فرد است.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع همشهریان می‌رساند با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از ازدحام مردم، از اول تیر ماه تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد فقط به پلاک فرد ارائه خواهد شد.

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛ از شهروندان تقاضا شده در غیر از روزهای مذکور به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند

گفتنی است؛ مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان با آمادگی کامل از ۶ اردیبهشت ماه با اعمال طرح زوج و فرد پلاک و لحاظ مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا نسبت به ارائه خدمات برابر مقررات بازگشایی شده بودند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست