اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای افزایش سرانه تخت بیمارستانی و افزایش تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و نیز جبران مطالبات بهداشت و درمان شد.

محمد مهدی شهریاری در دیدار با قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بیمارستانهای درشرف افتتاح استان و نیز تلاشهای کادر درمان برای مقابله با بیماری کرونا خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای افزایش سرانه تخت بیمارستانی و افزایش تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا و همچنین تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و جبران مطالبات بهداشت و درمان شد.

او همچنین در دیدار با خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) علاوه بر اینکه برنامه های توسعه معادن استان و لزوم سرمایه گذاری ایمیدرو را مطرح نمود، خواستار حمایت این سازمان از ستاد مشارکت های مومنانه مردم آذربایجان غربی جهت حمایت از اقشار نیازمند در دوران کرونا شد.

مدیرعامل ایمیدرو نیز در پاسخ به درخواست استاندار آذربایجان غربی مبنی بر حمایت از تجهیز بیمارستان تکاب، در خصوص تجهیز اورژانس بیمارستان تکاب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و پویش همدلی و طرح های توسعه ای معادن استان قول مساعد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست