اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: با توجه به انتخابات پیش رو و وظیفه رسانه ها این است که وظایف شورای شهر و روستا را برای مردم شفاف سازی کنند تا مردم در انتخاب دقیق و صحیح یاری دهند.

عارف خدرلو در نشست با خبرنگاران شهرستان مهاباد بیان کرد: امروز کرونا یکی از دغدغه‌های به وجود آمده است و از سوی دیگر شرایط کشور با توجه به تحریم های اقتصادی نیز معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

او بیان کرد: واحدهای صنفی زیادی از حدود یک سال پیش تاکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده اند و شرایط اقتصادی جامعه با تنگناهایی روبرو شده است.

فرماندار مهاباد گفت: کشور تا کنون با ۳ پیک کرونا رو به رو شده است و البته هنوز در پیک سوم کرونا قرار داریم و با توجه به نزدیک بودن شب یلدا ممکن است در صورت رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در این شب زحمات شبانه روزی کادر درمان از بین برود.

خدرلو تاکید کرد: از این رو رسانه‌ها باید در آموزش و اطلاع‌رسانی بیشتر با مسئولان همکاری کنند تا سیر نزولی و شکننده کرونا تهدید نشود.

او مهاباد را شهری فرهنگی دانست و اظهار کرد: این شهر می‌تواند با توجه به نیروی انسانی که دارد به یکی از الگوهای توسعه کشوری تبدیل شود و در این مسیر به وحدت و همدلی نیاز دارد تا به توسعه پایدار ختم‌ شود.

فرماندار مهاباد نقد پذیری را یکی از اصول توسعه و پیشرفت دانست وافزود: نقد سازنده و موثر می تواند زمینه ساز توسعه پایدار باشد البته جامعه مهاباد جامعه ایی مطالبه گر و پرسشگر است و می‌تواند به سمت و سوی توسعه حرکت کند.

خدرلو در ادامه با اشاره به نقش نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در شفاف سازی بحث فساد های اداری و زمین خواری ها در مهاباد گفت: این قبیل موارد در راستای سلامت اداری باید به طور دقیق مطرح شوند.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: با توجه به انتخابات پیش رو باید ضعف های مدیریت شهری نیز به صورت کارشناسی بررسی شود.

در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد نیز گفت: رسانه‌ها بازوان توانمند مسئولان هستند و در فصول ویژه خبری بدون چشمداشت وظیفه خود را به انجام رسانده اند.

سیامند جوانبخت افزود: زمینه انتقاد سازنده برای رسانه ها باید فراهم شود تا نقاط ضعف و کاستی‌ها برطرف گردد و این مسئله نیز به افزایش روحیه انتقادپذیری مسئولان نیاز دارد.

او  با تقدیر از نقش رسانه های شهرستان مهاباد در دوران کرونا گفت: رسانه ها توانسته اند نقش بسیار مطلوبی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی در حوزه کرونا داشته باشند.

در این جلسه هرکدام از خبرنگاران شهرستان مهاباد به بیان انتقاداتی در خصوص نبود سواد رسانه ای در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی، نقش کمرنگ روابط عمومی ها و ضعف های ارتباطی مدیران با خبرنگاران پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست