اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۳ نفر به تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزوده شده که از این تعداد، حدود ۱۰۸ نفر بستری شده اند.

جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان افزود: در حال حاضر ۸۱۱ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی به خاطر بیماری‌های حاد تنفسی بستری هستند از این تعداد ۴۴۱ نفر مشکوک به کرونا و ۳۷۰ نفر نیز مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

او با بیان اینکه ۲۵۳ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی بستری هستند که ۶۷ نفر زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند، ادامه داد: ۱۴ نفر دیگردر ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۱۰ نفر قطعی و ۴ نفر نیز مشکوک به کرونا بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک موج بسیار سهمگین را گذراند و اکنون سیر نزولی را طی می‌کند بیان کرد: محدودیت‌هایی از جمله محدودیت ترددها، تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ در شهر‌های نارنجی، و همچنین محدودیت‌های منع تردد ۹ تا ۴ صبح موجب کاهش تعداد بستری و فوتی در استان بود.

آقازاده گفت: در حال حاضر ۲ شهر آذربایجان غربی در وضعیت زرد و مابقی نارنجی هستند و بر اساس بررسی آماری انجام یافته در روز‌های آینده تعداد بیماران بستری در استان سیر نزولی را طی کرده و کاهش می‌یابد، اما مردم و مسئولین نباید از این بیماری غافل شوند، زیرا در صورت غفلت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با موج چهارم مواجه می‌شویم که بسیار سهمگین‌تر از موج سوم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست