اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از دسترسی بیش از ۷۸درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به ‏اینترنت خبر داد.

قاسم جلیلی‌نژاد با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای استان در خصوص نبود  اینترنت پرسرعت اظهار داشت: طبق برنامه ششم توسعه مقرر ‏شده است ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به ‏اینترنت دسترسی پیدا کنند که هم اکنون بیش از ۷۸درصد آن محقق شده است و در تلاشیم تا پایان تیرماه بیش از تکالیف تعیین شده در برنامه،  تحقق پوشش روستاهای استان را داشته باشیم.

وی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات در مورد بررسی وضعیت پهنای باند خروجی روستاهای استان تصریح کرد: از شروع سال جدید تمام گلوگاه‌های ارتباطی استان و خروجی پهنای باند روستاها برای ارائه اینترنت پرسرعت و خدماتی مطلوب به مشترکین پایش می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با اپراتورهای ارتباطی پایش ویژه تمام مراکز روستایی و مراکز MDF برای پایداری سرویس ADSL همزمان با شروع محدودیت‌ها از هفته گذشته آغاز شده است.

جلیلی نژاد یادآور شد: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و همچنین تجربه افزایش مصرف پهنای باند مشترکین در ایام قرنطینه با هماهنگی اپراتورهای ارتباطی و مدیریت مخابرات منطقه آذربایجان غربی اقدامات لازم برای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین انجام شد.

وی افزود: باوجود افزایش پهنای باند بهره‌برداری شده به خاطر شروع دورکاری کارکنان، کلاس‌های مجازی دانشجویان و دانش آموزان تاکنون هیچگونه مشکل و قطعی در شبکه به وجود نیامده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست