اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری تعدادی متهم مرتبط با خروج غیرقانونی ارز از کشور خبر داد.

ناصر عتباتی در جلسه بررسی پرونده‌های خاص و مهم حوزه قضائی شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: با بررسی انجام شده بالغ بر ۱۱۶ میلیون دلار توسط تعدادی از صرافی‌ها با سو استفاده از مدارک شناسایی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اخذ و بخشی از آن به خارج از کشور منتقل شده که موضوع توسط اداره کل اطلاعات و مجموعه قضائی استان در قالب پرونده کیفری مهم و ویژه در دست بررسی و تعدادی از متهمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی از نیروهای عمل کننده و تأمین کننده امنیت خواست با دقت و توان بالا موضوعات و مباحث و پرونده‌های این حوزه را پیگیر باشند تا اجازه سو استفاده و تجاوز از مقررات را به تعدادی افراد سود جو ندهند.

عتباتی با تاکید بر اینکه باید در منطقه پیرانشهر مسائل امنیتی خصوصاً در بحث ورود و خروج کالا و تأمین امنیت بازرگانان مدنظر باشد، اضافه کرد: هر اندازه‌ای که مبادلات تجاری و اقتصادی با خارج از کشور بیشتر باشد، قطع یقین موجب رشد و شکوفایی اقتصادی استان و کشور خواهد بود.

وی افزود: گمرک تمرچین و شرایط بازرگانی برون مرزی و اقتصادی خاصی که در این شهرستان حاکم است، نیازمند نگاه‌های ویژه و توجه خاص مسؤولان است.

رفع مشکل پارک تصرف شده در پیرانشهر

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین از رفع مشکل پارک و فضای سبزی که توسط اشخاص تصرف شده بود خبر داد.

عتباتی که به همراه مسؤولین قضائی و شهردار پیرانشهر در محل پارک حاضر شده بود ضمن بازدید از آن و اطلاع از وضعیت موجود دستورهای لازم را صادر کرد.

وی در این رابطه افزود: از جهت حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه در موضوع اختلافی ورود و برای رفع مشکل دستورات لازم به رئیس حوزه قضائی صادر شد.

عتباتی ادامه داد: در این فقره اختلاف مالکیت محل پارک فرهنگ بین شهرداری و اشخاص وجود داشت که با ورود دستگاه قضائی استان اقدامات لازم برای حل مشکل و اعاده مالکیت به شهرداری معمول شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست