اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از دستگیری راننده پژو پرشیا کورس سوار که منجر به مرگ ۴ سرنشین یک خودروی سواری شده و از صحنه تصادف متواری شده بود، خبر داد و گفت: این فرد توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه روانه زندان شد.

حسین مجیدی بیان کرد: در پی کورس شبانه راننده پژو پرشیا  و راننده سمند در بلوار شهید باهنر ارومیه نرسیده به پل قویون که منجر به تصادف رانندگی و فوت ۴نفر از شهروندان عزیز شد ، راننده پژو پرشیا  که از صحنه تصادف متواری شده بود ، بازداشت و توسط بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با صدور دستور به رئیس پلیس راهور استان،تاکید کرد:  با بازبینی دوربین های شهری از سه ماه گذشته تاکنون ، رانندگانی  که با انجام رفتارهای خطرناک اقدام به کورس در خیابان ها نموده اند  و امنیت شهروندان را به خطر انداخته اند ،خودرو سواری آنها فارغ از مالک خودرو کیست، به مدت ۶ماه توقیف سیستمی و فیزیکی شده و به پارکینگ انتقال یابد.

مجیدی همچنین به  شهروندان توصیه کرد؛ چنانچه خودروهایی  که با سرعت زیاد و رانندگی بدون ملاحظه  را مشاهده نمودند که امنیت جانی شهروندان را به خطر می اندازند ، بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دهند.

توقیف خودروی رانندگانی که در ۳ ماه گذشته رفتار پرخطر داشته اند

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: پس از صدور این دستور و اعلام به پلیس راهور استان مبنی بر توقیف خودروهای خطر آفرین ظرف چند ساعت ۲۰ خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

او تصریح کرد: به مردم استان اطمینان می دهیم که طرح برخورد با رانندگان خطر آفرین در اقصی نقاط استان بطور مستمر ادامه پیدا می‌کند.

مجیدی  تاکید کرد: دادستان‌های تابعه حوزه‌های قضایی استان ناظر بر عملکرد پلیس راهور استان خواهند بود و هیچگونه مماشاتی با حادثه آفرینان نخواهند داشت.

گفتنی است؛ ١١ مهر ماه در ارومیه دو خودروی پرشیا و سمند که از طرف پایانه کارگری آبیاری به سمت پل قویون در حال کورس شبانه بودند و در همان هنگام خودروی پیکان که سرنشینان تماما اعضای یک خانواده بودند حین‌ دورزدن از دوربرگردان روبروی اداره گاز قربانی مسابقات کورس سواری شبانه دو خودرو می شوند.

سرعت دو خودروی پرشیا و سمند به قدری بالا بود که قدرت کنترل خودروی خود را نداشته و در نتیجه خودروی پرشیا از عقب به شدت با خودروی پیکان برخورد داشته که این برخورد باعث شد باگ بنزین خودروی پیکان دچار انفجار و آتش سوزی شود و هر چهار سرنشین پیکان در آتش سوختند و جان باختند.

بعد از انفجار و آتش سوزی خودروی پیکان هر دو خودروی پرشیا و سمند از محل حادثه گریخته و آتش به کمک نیروهای آتش نشانی و مردم خاموش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست