اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور و مدیریت یکپارچه در مناطق آزاد بخشی از مشکلات مربوط به سرمایه گذاری و تولید را در این مناطق رفع می کند.

محمد دهقان در نشست با فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه فلسفه وجودی مناطق آزاد حمایت از سرمایه گذار است اضافه کرد:‌ مشکلات و مسائل فعالان اقتصادی احصاء و باید نسبت به رفع آن ها از سوی دستگاه های اجرایی اقدام عاجل شود.

دهقان با بیان اینکه مدیران ادارات باید توسط مدیرعامل منصوب شوند گفت : تفویض اختیارات دستگاه های اجرایی با هدف رفع مشکلات تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری به مدیران عامل در قانون پیش بینی شده و باید اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست  گفت: در این منطقه برای اولین بار در بین مناطق آزاد اتاق تسهیل وحمایت از سرمایه گذاران تشکیل شده و مسائل مربوط به سرمایه گذاری از مرحله اخذ مجور تا اجرا توسط کارشناسان سازمان پیگیری می شود.

حسین گروسی افزود: موضوع زنجیره تولید و امنیت غذایی در منطقه به جد پیگیری می شود تا جاییکه بزرگترین باغ گردوی کشور در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ هکتار در منطقه آزاد ماکو احداث شده که نه تنها در امنیت غذایی موثر است بلکه از نظر اقتصادی نیز بازده بسیار خوبی دارد.

در این نشست فعالان اقتصادی مشکلات و مسائل خود را مطرح و خواستار پیگیری و رفع آن از سوی مسئولین شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست