اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس‌فتا استان آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عامل انتشار عکس‌های شخصی در شبکه اجتماعی خبر داد.

سرهنگ اکبر نصرتی در تشریح این خبر به کردپرس گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس، مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکس‌های شخصی و خانوادگی وی باعث هتک حیثیت و ایجاد مشکلات روحی و روانی شده است، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول انتظامی ادامه داد : با بهره‌گیری از تحقیقات فنی و پلیسی متهم به هویت معلوم توسط پلیس شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی به پلیس فتا  انتقال داده شد.

او ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شاکی پرونده خود تصاویر شخصی را در اختیار فرد خاطی قرار داده و وی جهت انتقام جویی اقدام به انتشار آن تصاویر کرده است.

سرهنگ نصرتی به شهرواندان توصیه  کرد: در فضای مجازی به هیچ عنوان به افراد ناشناس و غریبه اعتماد نکرده و اطلاعات و تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار آنان قرار ندهید، چرا که اینگونه اطلاعات می‌تواند مورد سوء‌استفاده قرار گیرد و باعث ایجاد مشکل و سلب آسایش هموطنان شود.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا  استفاده از سایت این پلیس‌ به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ سوالات خود در خصوص فضای مجازی را مطرح و کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست