اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در آیین اختتامیه جایزه کالاهای فرهنگی کشور، استان آذربایجان غربی باثبت ۶۵۱ اثر در سامانه جشنواره رتبه اول کشوری را کسب کرد.

اختتامیه جشنواره فیروزه با هدف «ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی»، «تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت و نیاز های کشور»، « ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق»، «زمینه سازی به منظور هم‌افزایی شرکت کنندگان صنایع خلایق» و «رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این دوره ۳۲ استان در جشنواره «کالا و محصولات فرهنگی» حضور یافتند. همزمان آثار ثبت‌شده در این مسابقات استانی توسط دبیرخانه جشنواره فیروزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس این گزارش هیات داوران طی هفته گذشته برگزیدگان در پنج بخش یعنی هدایای فرهنگی، نوشت افزار ایرانی- اسلامی، ساز، عروسک و اسباب‌بازی را انتخاب کردند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با ۶۵۱ اثر در سامانه جشنواره رتبه اول کشوری را کسب کرد.

علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، پیروز قادری معاون فرهنگی و رسانه ای و روسای ادارات هنری و اموررسانه ومطبوعات نیز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره جایره ملی فیروزه در تهران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست