اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

سرهنگ شکری با ابراز تاسف از قتل به وقوع پیوسته و توصیه مردم به بالا بردن آستانه صبر و تحمل از شهروندان درخواست می شود که در صورت اطلاع از فعالیت افرادی که سلاح‌های غیرمجاز نگهداری می‌کنند سریعا موضوع را به ۱۱۰ اطلاع داده تا برخورد لازم با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز صورت گیرد.

آوای مرز : رئیس پلیس آگاهی انتظامی از دستگیری فردی که با سلاح گرم در خیابان خیام ارومیه اقدام به قتل یک نفر کرده بود خبر داد.

سرهنگ صادق شکری بیان کرد:  به دنبال وقوع یک فقره قتل مسلحانه در خیابان خیام ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان ویژه جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او تاکید کرد: برابر سرنخ های به عمل آمده در نهایت قاتل در کمترین زمان ممکن به همراه سلاح به کارگرفته شده در قتل، دستگیر شد.

سرهنگ شکری با بیان اینکه علت این قتل اختلاف مالی عنوان شده است، گفت:  با ابراز تاسف از قتل به وقوع پیوسته و توصیه مردم به بالا بردن آستانه صبر و تحمل از شهروندان درخواست می شود که در صورت اطلاع از فعالیت افرادی که سلاح‌های غیرمجاز نگهداری می‌کنند سریعا موضوع را به ۱۱۰ اطلاع داده تا برخورد لازم با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست