اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از دستگیری کلاهبرداری که با توسل به غصب عنوان از شهروندان بالغ بر ٩٠ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است،خبرداد.

حسین مجیدی با اعلام این خبر که متهم ق-خ ساکن فردیس کرج بوده در کلاهبرداری های متعدد از شهروندان ،با ادعای نفوذ در مقامات قضایی و انتساب خود به مقامات عالی قضایی استان خود را قاضی، مسئول حراست دفتر نهاد ریاست جمهوری، داماد سخنگوی سابق قوه قضاییه،از نزدیکان استاندار اسبق آذربایجان غربی معرفی کرده بودبا وعده اخذ وام کم بهره، اعمال نفوذ در پرونده های قضایی، دادن سمت در سازمان هواپیمایی کشور و…  اشخاص رو فریب داده و اموال آنها رو بطور نامشروع تحصیل کرده و بصورت گستره فعالیت متهم کشوری بوده و شاکیان وی از استانهای تهران،البرز، همدان، آذربایجان غربی و یزد هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی افزود :متهم فعلا در ۶ پرونده کلاهبرداری با قرار تامین وثیقه (دویست میلیارد ریالی)بازداشت و روانه زندان ارومیه شد و تحقیقات در خصوص سایر مالباختگان ادامه دارد که تاکنون علاوه بر مالباختگان، حراست نهادریاست جمهوری نیز شاکی پرونده می باشد.

 مجیدی به شهروندان توصیه کرد؛ فریب افراد کلاهبردار را که ادعای نفوذ در مقامات دارند را نخورند و امورات خود را ازطریق قانونی پیگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست