اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی برای اجرای طرح راهداری زمستانی با حمل و ذخیره ۴ هزار تن نمک در راهدارخانه های استان خبر داد.

منصور نصرتی با اعلام این خبر گفت : با توجه به رسالت این اداره کل برای نگهداری و بازگشایی محورهای مواصلاتی استان و لزوم حفظ ایمنی در ترددها همه ساله قبل از شروع فصل بارش برف نسبت به حمل و ذخیره نمک و دپو آن همراه با ماسه اقدامات لازم توسط اداره ماشین آلات مرکزی با همکاری ادارات تابعه شهرستانی انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: دپو و ذخیره نمک یکی از مولفه های اصلی و مهم برای آمادگی راهداری زمستانی بوده و وجود آن برای ایمن سازی محورها در فصول بارش برف و یخبندان الزامی است.

نصرتی بیان کرد: بر این اساس راهداران استان توانستند تاکنون ۴ هزار تن نمک را توسط ماشین آلات راهداری در انبارهای مخصوص نگهداری و دپو ماسه و نمک واقع در راهدارخانه های سراسر استان و نیز در گردنه های صعب العبور در فصول بارش برف و کولاک ذخیره کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری  استان افزود: با هماهنگی های انجام گرفته و رعایت کامل موارد ایمنی و نیز برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط تلاش شده که حمل و دپوی نمک خساراتی را متوجه محیط زیست و بدنه جاده و مزارع اطراف جاده ها وارد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست