اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی دوشنبه عصر با دو رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. محمد صادق معتمدیان که در این دیدارها سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و کیومرثی و رضایی روسای دو هیات استانی وی را همراهی می کردند در ابتدای این دیدارها به سراغ علیرضا دبیر رئیس پرحاشیه فدراسیون کشتی رفت تا ضمن دیدار درخواست میزبانی هم بدهد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: میزبانی شایسته مسابقات بین المللی انگیزه ها را برای معرفی شهر ارومیه به عنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است.

علیرضا دبیر گفت: استان آذربایجان‌غربی از دیرباز تا امروز کشتی گیران خوبی را به خود دیده و اخبار میزبانی های شایسته استان در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی انگیزه ما را برای معرفی شهر ارومیه بعنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز گفت: گام های بسیار خوبی در مسیر توسعه زیرساخت های ورزشی برداشته ایم و آماده میزبانی رقابت های بین المللی رشته های مختلف ورزشی بخصوص کشتی در استان هستیم.

در ادامه استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش کشتی بعنوان ورزش اول کشور که اعتبار ویژه ای در میادین و عرصه های جهانی، آسیایی و بین المللی و بخصوص المپیک دارد، گفت: آذربایجان‌غربی نیز از استعدادهای خوب کشتی برخوردار است و در کنار آن با توسعه زیرساخت های این رشته و بالا بردن سطح و توان فنی مربیان و داوران استان بی شک در آینده کشتی آذربایجان‌غربی جایگاه ویژه ای در کشور خواهد یافت.

معتمدیان افزود: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را بعنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد بویژه هتلینگ ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی بخصوص مسابقات بین المللی جام تختی هستیم و امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه بعنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب شود و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد گردد.

در پایان استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان از کمپ های تیم ملی و سالن ها و امکانات فدراسیون بازدید کردند.

دیدار با رئیس فدراسیون والیبال

استاندار آذربایجان غربی و تیم همراهش در ادامه در حالی به دیدار رئیس فدراسیون والیبال رفتند که تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل قبل نتایجی خوبی نگرفت و به مرحله سقوط و حذف از لیگ رسید

محمدصادق معتمدیان در این دیدار گفت: این استان به جهت برخورداری از امکانات مناسب، علاقمندی مردم و پیشینه درخشان در میزبانی آمادگی دارد تا از رویدادهای جهانی والیبال میزبانی کند.

او با اشاره به جایگاه والیبال آذربایجان‌غربی و بخصوص اهمیت این رشته در شهر ارومیه بعنوان پایتخت والیبال ایران و مهد والیبال آسیا گفت: وجود پیشکسوتان و ملی پوشان و قهرمانان بزرگ و نام آور نشان از میزان علاقمندی مردم استان به والیبال است.

وی افزود: تعبیر فدراسیون جهانی والیبال از ارومیه بعنوان شهر عشاق والیبال بی شک ناشی از همه این شور و شکوهی است که عاشقان والیبال آن را در سالن های کوچک و بزرگ و حتی زمین های خاکی در شهرها و روستاها خلق کرده اند.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به میزبانی شایسته و بی نظیر ارومیه از مسابقات مختلف آسیایی رده های،سنی مختلف و بخصوص هفته سوم لیگ ملت‌های۲۰۱۹ ابراز امیدواری کرد که با توجه به زیرساخت ها و امکانات استاندارد و ظرفیت عظیم تماشاگران عاشق والیبال، مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ مردان آسیا و همچنین یک هفته از مسابقات لیگ ملت‌های۲۰۲۴ والیبال در ارومیه برگزار شود.

معتمدیان از رئیس فدراسیون والیبال خواست با نگاه ویژه موضوع سهمیه لیگ برتری والیبال استان را که یکی از مطالبات مهم و جدی مردم استان و بخصوص شهر ارومیه است را پیگیری نماید تا شاهد حضور تیمی شایسته در فصل جدید رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور باشیم.

 رییس فدراسیون والیبال نیز در این دیدار گفت: جایگاه والیبال آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه را امروز همه در دنیا می دانند چرا که چهره های خاص و شایسته ای چون سعید معروف، میلاد عبادی پور و چندین و چند ملی پوش رده های سنی مختلف و لژیونر که متعلق به این منطقه والیبال خیز کشورمان هستند در دنیای والیبال شناخته شده اند.

داورزنی سابقه میزبانی مسابقات مختلف والیبال آسیایی و بخصوص برگزاری شایسته و بی نظیر هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال را نشان دهنده ظرفیت و توانمندی فوق العاده آذربایجان‌غربی در میزبانی های بین المللی دانست و افزود: تلاش می‌کنیم از ظرفیت میزبانی ارومیه در رقابت های مهم لیگ‌جهانی بهره مند شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست