اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد سواری سمند با تیر برق در بلوار والفجر ارومیه، راننده و سرنشین خودرو گرفتار شعله‌های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند.

سرهنگ حجت مشتاق اظهار کرد: به دنبال وصول خبر مبنی بر وقوع تصادف در خیابان والفجر سریعا عوامل پلیس راهور در محل حادثه حضور یافتند.

او ادامه داد: با حضور مامورین در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند در این محل به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره با تیر برق وسط بلوار بشدت برخورد کرده و دچار حریق شده است.

سرهنگ مشتاق با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو در این حادثه گرفتار شعله‌های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند، افزود: این حادثه به علت سرعت زیاد راننده اتفاق افتاده است.

رییس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: یکی از آسیب‌های جدی در رانندگی که منجر به تصادفات با خسارت غیر قابل جبران می‌شود، رانندگی هیجانی و احساسی، عدم مهارت و کم تجربگی رانندگان جوان است.

کشف جسد نوجوان ماکویی بعد از ۴ روز

 پس از گذشت ۴روز از اعلام مفقودی نوجوان ۱۵ ساله ماکویی، با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، پیکر بی جان این نوجوان در رودخانه زنگمار پیدا شد.

سجاد اسماعیل زاده، رییس جمعیت هلال احمر ماکو در این باره گفت: چهار روز پیش مفقود شدن یک نوجوان ماکویی اعلام شده بود و تلاش ها برای جست و جوی او ادامه داشت.

او افزود: در نهایت روز گذشته جسد این نوجوان در رودخانه زنگمار کشف شد.

اسماعیل زاده بیان کرد: پس از کشف جسد طی یک عملیات ۱۰ ساعته و با تلاش ۹ نفر از امدادگران هلال احمر، جسد این نوجوان از محل صخره ای بستر رودخانه زنگمار بیرون آورده شد و تحویل مراجع ذی صلاح داده شد.

گفتنی است؛ هنوز دلیل مفقود شدن و مرگ این نوجوان مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست