اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشیرالحق عابدی مدیرکل بیمه گری و مخاطرات صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، فرزانه مدیرکل بازرسی و امور مناطق صندوق و شجاع مدیرکل بیمه ایران با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور حبیب تربتی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نماینده استانی صندوق بیمه حوادث طبیعی انجام شد عابدی ضمن اشاره به بند یک ماده ۲ اساسنامه صندوق حوادث طبیعی ساختمان، برای حمایت صندوق متبوع خود از زلزله زدگان اخیر شهرستان خوی اعلام آمادگی نمود و اظهار داشت نسبت به پرداخت خسارت به واحد های مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی برابر ضوابط و مقررات اقدام خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به لزوم سرعت عمل و فرماندهی واحد در رسیدگی به امور زلزله زدگان بخش فیرورق شهرستان خوی گفت: باید حداکثر تا هفته آینده کار آواربرداری در مناطق زلزله زده آغاز شود.

محمدصادق معتمدیان تاکید کرد مثل زلزله‌ایی که ۱۳ مهر امسال در بخش مرکزی خوی رخ داد باید از همه ظرفیت‌ها برای آوراربرداری اماکن مسکونی آسیب دیده استفاده کرد.

وی اضافه کرد: همچنین ارزیابی‌های بنیاد مسکن و سایر نهادهای مسئول باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها به سرعت انجام و طی حداکثر ۷۲ ساعت یعنی تا پایان ساعت اداری روز شنبه نتایج اعلام شود.

معتمدیان با اشاره به تجربه خوب کسب شده از خدمات رسانی در زلزله مهر ماه امسال در بخش مرکزی خوی، در هماهنگی برای ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به زلزله زدگان تاکید کرد و یادآور شد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در این زمین لرزه هم، آورده‌ای که از سوی مردم برای بازسازی لازم است، کم باشد.

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: طبق برآورد اولیه حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر فیرورق و روستاهای تابعه آسیب دیده‌اند ولی تا شنبه و طی ۷۲ ساعت بعد از وقوع زلزله ارزیابی دقیق از میزان خسارت‌ها انجام و اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اموراقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی،گفتنی است مشیرالحق عابدی مدیرکل بیمه گری و مخاطرات صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، بهمراه هئیت همراه از محل روستای زلزله زده قریس و واحدهای احداثی مناطق روستایی زلزله زده خوی بازدید بعمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست