اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی به همراه سرپرستان و مسئولین واحدهای دفتر استان با حجت‌الاسلام‌ سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه دیدار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار گفت :  اولین مسئله عبارت است از اینکه پروردگار متعال این عمری را که به ما عنایت فرموده از بزرگ‌ترین نعمات باری‌تعالی است و عمر بزرگ‌ترین سرمایه ما می باشد که باید از آن استفاده نمایم و خود را شایسته عنایت رحمت و واسعه پروردگار متعال قرار دهیم.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: اگر انسان از عمر خود به‌درستی استفاده نکند اصلی‌ترین سرمایه زندگی از دست می‌رود و در آخرت دست‌خالی می‌ماند و نگذاریم بیهوده صرف شود و راهش این است که انسان هر کاری که می‌کند درراه خدا گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه خطاب به اعضای هیات نظارت استان تاکید کرد : کار شما خیلی با اهمیت است و باید تلاش کنید تا هدفتان فقط هدف و قصد خدایی باشد تا عبادت محسوب شود و اگر این را سرلوحه کارها قرار دهیم آن‌وقت است که به بیراهه نخواهیم رفت و در مسیر صراط مستقیم بسوی خدا قدم برخواهیم برداشت.

حجت الاسلام قریشی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان دفاتر و اعضای هیات نظارت استان خاطرنشان ساخت : امیدواریم با لطف خدای متعال و تلاش مردم شخصی صالح برای ریاست جمهوری آینده انتخاب شود.

به گزارش روابط عمومی ؛ قنبر کریم نژاد سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی در ابتدای این دیدار ضمن تشریح گزارشی در خصوص جایگاه هیات نظارت گفت: مجموعه پرتلاش هیات نظارت در استان علاوه بر اینکه وظیفه نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بلکه جذب و آموزش شبکه نظارت را نیز بر عهده ‌دارند تا در خرداد ۱۴۰۰ با آمادگی کامل نسبت به انجام وظایف نظارتی خود اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست