اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه ریزی استان شرکت و به رعایت عدالت و توازن در تقسیم اعتبارات استان تاکید کرد و گفت: در توزیع اعتبارات توجه ویژه به شهرستانهای محروم مورد تاکید قرار گیرد.

ناصر عتباتی در جلسه شورای برنامه ریزی استان توجه به نیازمندیهای دستگاه قضایی از جهت فضای اداری و فیزیکی و تجهیزات الکترونیکی و سخت افزاری را مورد تاکید قرار داد و تامین آنها را در برخی موارد بسیار مهم و حائز اهمیت برای مراجعین به دستگاه قضایی دانست.

عتباتی در ادامه به نحوه تقسیم اعتبارات در استان اشاره و رعایت عدالت و توازن را در این تقسیم و توجه ویژه به شهرستانهای محروم و کم برخوردار را مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان نظیر معادن در جهت توسعه و ایجاد صنایع تبدیلی و پایین دستی برای محصولات کشاورزی از عوامل رونق و رشد اقتصادی استان است.

او اضافه کرد: از منظر نظارتی هم انضباط مالی و رعایت صرفه و صلاح بیت المال و نظارت دقیق و کامل مدیران بر زیر مجموعه های خود و هزینه کرد بودجه باید لحاظ شود.

عتباتی در پایان گفت: برون رفت از شرایط نامساعد معیشتی و اقتصادی با توجه ویژه به مقوله تولید و تحقق عملی شعار رهبر معظم انقلاب در زمینه مانع زدایی ها از تولید محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی؛ برای سال آینده، ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان پیش بینی شده که شامل بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان از منابع ملی، چهار هزار میلیارد تومان منابع استانی و ۲ هزار میلیارد تومان سهم اولیه دولت از صندوق پیشرفت و عدالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست