اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  همزمان با دومین روز از سفر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه،‌ به آذربایجان غربی، فاز اول دومین مجموعه لجستیکی “محور طلایی منطقه آزاد ماکو” در پس‌کرانه مرز بازرگان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: این پروژه با سرمایه گذاری سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در راستای توسعه ظرفیت های لجستیکی و تسهیل خدمات حمل و نقل و تجارت بین الملل به صورت مشارکتی بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین افزایش تسهیلات فعالان حمل و نقل و رانندگان در حال آماده سازی بوده که فاز نخست آن افتتاح می شود.

محمد رضا عبدالرحیمی ادامه داد: این مجموعه لجستیکی دومین مجموعه بعد از ” آنا وطن” در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار احداث شده و ظرفیت توقف کامیون و تریلر در این مرکز لجستیکی ۲۵۰ کامیون است.

او افزود: با بهره برداری کامل از این پروژه زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر فراهم می شود. همجنین این مجموعه لجستیکی، علاوه بر امکانات انبارداری، پارکینگ،‌ نوبت دهی و … از  امکانات رفاهی نظیر سوئیت و اماکن اقامتی، نمازخانه و رستوران و …  برخوردار است.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مجموعه لجستیکی “محور طلایی منطقه آزاد ماکو” دومین مجموعه لجستیکی بعد از تیرپارک ” آنا وطن” است که بزودی فاز نخست آن با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

او تاکید کرد: مجموعه اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در ساماندهی مرز بازرگان و پسکرانه آن از جمله ایجاد مجموعه های لجستیکی، توسعه ظرفیت های انبارها ایجاد تیرپارک و سامانه هوشمند نوبت دهی و مدیریت ناوگان خروجی از مرز با هماهنگی شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور و دبیرخانه آن در معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در دست اجراست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست