اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : پس از انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر “عدم دسترسی معلم اشنویه‌ای به اینترنت و تلاش این معلم نمونه برای تدریس در شرایط سخت”، وعده وزیر ارتباطات محقق شد و امروز سایت اینترنت روستای “باب‌خالدآباد”  اشنویه ارتقا یافته و امکان دسترسی به اینترنت مهیا شد.

رییس مخابرات اشنویه اظهار داشت: طی مراسمی و با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوی آذربایجان‌غربی زیرساخت‌های دولت الکترونیک در روستای “باب‌خالدآباد” راه‌اندازی شد.

کاوه ابوبکری به ایرنا افزود: روستای “باب‌خالدآباد” فاقد اینترنت بود و امروز با تلاش‌های وزارت ارتباطات و مخابرات آذربایجان‌غربی، پهنای باند این روستا به ۱۰۰ مگابایت ارتقا یافت و سیستم موبایل نیز برقرار شد.

او گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح یک میلیارد ریال بوده و اکنون اینترنت نسل چهارم در این روستا راه‌اندازی شده است.

ابوبکری ادامه داد: حدود ۱۴ روستا در شهرستان اشنویه به اینترنت دسترسی ندارند و  امیدواریم به زودی این روستاها در طرح برقراری اینترنت نسل چهارم که در سه فاز در استان اجرا می‌شود، قرار بگیرند و از اینترنت بهره‌مند گردند.

رییس مخابرات اشنویه گفت:پس از انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مشکلات معلم اشنویه طبق دستور وزارت ارتباطات، قرار بود طی یک ماه اینترنت پرسرعت در این روستا به بهره‌برداری برسد که امروز این وعده محقق شد.

“نازدار افشنگ” معلم نمونه مقطع ابتدایی مدرسه شهدای هسته ای امیرآباد و ساکن روستای “باب‌خالدآباد” اشنویه بود که به دلیل عدم دسترسی به اینترنت جهت تدریس در سامانه شاد با وجود بارش برف و شرایط نامناسب، به نقاط مرتفع یا روستاهای دیگر مراجعه می‌کرد.

وی از آموزش‌دهندگان سخت‌کوش نهضت سوادآموزی بود که از سال گذشته به صورت حق‌التدریس به استخدام آموزش‌وپرورش درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست