اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که گویا “منوچهر شاکری” فرماندار فعلی نقده، بخاطر اختلاف مالی دو تن از شهروندان را که در اتاق او حاضر شده اند، را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و به نظر می رسد این فیلم مربوط به قبل از زمان انتصاب شاکری به سمت فرمانداری باشد.

در این فیلم که گویا مربوط به قبل از انتصاب “شاکری” به سمت فرمانداری نقده  است، او دو شهروند را در دفترش محبوس کرده و بعد از مشاجره با این افراد از حراست می خواهد که با این افراد برخورد کند و به محض حضور مامور حراست، “منوچهر شاکری” به صورت این شهروندان سیلی می زند و فیلم قطع می شود.

این ویدئو با اعتراض بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی همراه بوده است.

دیروز فرماندار نقده در یک فایل ویدیوی با حضور طرف مقابل که در فیلم قبلی، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، انتشار این فیلم را دسیسه و فتنه خواند.

در این فیلم شاکری فرماندار نقده عنوان می کند: مسئله سوتفاهم بوده و حل شده است و ارتباطی با شخص بنده نداشته است.

او ادامه می دهد: مسئله مربوط به چند سال قبل است و در شهرستان نقده هم نبوده بلکه در ارومیه رخ داده است و جهت حل مشکل طرف درگیری و شخص ثالثی رخ داده است.

او همچنین با اشاره به اینکه مشکل حل شده است و اصل موضوع ارتباطی به بنده ندارد، اظهار داشت: عده ایی عوامل فتنه با انگیزه خاص و در راستای بر هم زدن آرامش شهر که با کسب منافع نامشروع در بخش زمین خواری و سو استفاده مالی در سطح کلان منافعشان به خطر می افتند اقدام به ایجاد دسیسه کرده اند و اذهان عمومی را مغشوش می کنند.

شاکری تاکید کرد: به خانواده های شهدا و جانبازان نقده اطمینان می دهم تا زمانی که در این مسئولیت باشم اجازه سو استفاده های مالی و خیانت به بیت المال را به احدی نخواهم داد و کسانی که در صد جو سازی بر علیه بنده هستند را به صورت قانونی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش کردپرس ؛ با این حال عدم تکریم ارباب رجوع از سوی مسئول مربوطه در فیلم اولی که از او منتشر شده و نحوه برخوردش با آن دو شهروند همچنان مورد انتقاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست