اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: راه اندازی ناحیه صنعتی قوشچیِ ارومیه نیازمند تامین زمین بوده و این مساله نیز با جدیت از سوی این سازمان در حال پیگیری است و به زودی حل و فصل می شود.

علی عبدلی افزود: برای راه اندازی ناحیه صنعتی باید در ابتدا تجهیزات زیرساختی تامین شود و در حال حاضر این شهرک در تامین زمین با مشکل روبرو است.

وی العام کرد: طی توافقی که مسوولان شهرستانی صورت گرفت اقدامات تسهیل این امر در حال پیگیری است و زمینی برای راه اندازی این ناحیه صنعتی مشخص شد.

وی ادامه داد: ناحیه صنعتی قوشچی در ۲۰ هکتار از سال ۱۳۸۸ مجوز راه اندازی دریافت کرده است و تا پایان امسال نیز آماده واگذاری به سرمایه گذار و راه اندازی واحدهای صنعتی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی این استان در اختیار شهرک های صنعتی است، گفت: ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان وجود دارد که ۲۵ مورد از این تعداد در مساحتی بیش از ۶۵۰ هکتار فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر در واحدهای فعال موجود در این شهرک ها و نواحی مشغول به کار هستند و آمار فعالیت واحدهای تولیدی در آذربایجان غربی، جایگاه این شهرک ها در حوزه صنعت و تولید استان را نشان می دهد.

عبدلی ادامه داد: استفاده از فناوری های نوین، بهبود کیفیت محصولات تولیدی، افزایش مزیت رقابتی تولید کنندگان و استانداردسازی واحدها و تولیدات از مهمترین عوامل توسعه صادرات و ورود به بازارهای بین المللی به شمار می رود که باید تولید کنندگان به این عوامل دقت کنند

به گزارش ایرنا ؛ آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود و با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی به مدار تولید آغاز شده است.

سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه ‌ای به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست