اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از رسانه ها به عنوان ابراز مطالبه گری از مسئولان نام برد.

سردار حبیب شهسواری پیش از ظهر یکشنبه در آیین اختتامییه رسانه ای ابوذر با بیان اینکه افکار عمومی و رسانه ها دو ابزار تاثیرگذار در جهان است، افزود: در ثبات بخشی به امنیت رسانه برای اغنای افکار مهم هستند.

وی با بیان اینکه امنیت خبر امروز مهم بوده و بین درشت نوشتن و درست نویسی سه نقطه فاصله است خاطر نشان کرد: در برابر دشمن نوشتن درشت نوشتن حسن است و در برابر کشور و میهن خود درست نویسی کمال خواهد بود.

سردار شهسواری خاطرنشان کرد: امروز مصاف و تقابل ما با دشمن بعد از ناکام ماندنشان در عرصه جنگ سخت به میدان اراده و عزم ملی رسیده است و دشمنان در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن حکومت اسلامی هستند که همانند گذشته ناکام مانده‌اند و خواهند ماند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه گفت: رسانه ها همان طور که در تضعیف امنیت موثر هستند در ایجاد، تثبیت و تحکیم آن هم موثر هستند، به طوری که رسانه ها می توانند احساس ناامنی را از آحاد مردم دور کنند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نیازمند بسیاری از شاخص ها از جمله امنیت خبری هستند افزود: در طول این ۴۰ ساله که با افتخار در قله های رفیع ایستاده ایم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم افزایش حضور مردم را شاهد بودیم که آذربایجان غربی در این زمینه رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،مدیران کل ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی ، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد ؛ از از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست