اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

 آوای مرز : مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال که بخشی از مطالبه بانک ها در استان است، در راستای وصول معوقات و دفاع از حقوق بیت المال از ابتدای سال جاری تاکنون توسط دوایر اجرایی ثبت، وصول شده است.

امیر جوان کیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۹۷۰ میلیارد ریال بود که رشد بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی مطالبات نشان از تلاش شبانه روزی کارکنان این بخش است.
وی ادامه داد: در این مدت سه هزار و ۷۰۰ پرونده بانکی از جمله چک بلامحل و برگشتی برای رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.
وی اضافه کرد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۸۳۹ فقره بود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی بیان کرد: وصول مطالبات معوقه دفاع از حقوق بیت المال است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت جدی پیگیری و انجام می شود.
جوان کیا با اشاره به رشد چشمگیر پرونده مطالبه مهریه در آذربایجان غربی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۰ پرونده از این نوع در این استان ثبت شده بود در حالی که این رقم از ابتدای سال جاری تاکنون، چهار هزار و ۳۲۸ فقره است.
به گزارش ایرنا ۲۲۳ دفتر اسناد رسمی و ۱۶۶ دفتر ازدواج و ۷۱ دفتر طلاق در آذربایجان غربی فعالیت دارد و به واسطه احراز هویت دیجیتال و الکترونیکی شدن انواع خدمات، جلوی هرگونه سوء استفاده و دست کاری در اسناد گرفته شده و جعل و دخل و تصرف در اسناد نیز به صفر رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست