اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی ستاد استانی هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته ملی پارالمپیک که با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه های اجرایی و روسای و نمایندگان هیات‌های مختلف ورزشی استان برگزار شد با اشاره به ضروری نمایش ظرفیت و بزرگ جایگاه تربیت بدنی و ورزش برای اشاعه بیش از پیش آن در جامعه گفت: بدلیل اهمیت این حوزه، امسال با برنامه ریزی های اساسی و بنیادی فضای جامعه را به سمت نشاط و توسعه ورزش همگانی و دستیابی به موفقیت های ورزش قهرمانی پیش خواهیم برد.

سجاد بیرامی اظهار کرد: در این خصوص باید اهداف استعدادیابی، نشاط و سلامت فردی و اجتماعی، مشاوره، شادابی و … مورد توجه قرار و بحث فضاسازی و همکاری های مشترک را اولویت قرار داد.

دکتر بیرامی با اشاره رشد ۱۲۶ درصدی دعوت ورزشکاران استان به تیم ملی افزود: شاهد رشد ۱۲۷ درصدی کسب مدال‌ در مسابقات جهانی، و بین المللی و افزایش ۲۴۶ درصدی کسب مدال کشوری هستیم و باید تلاش کنیم ورزش استان بیش از پیش مطرح شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خطاب به هیات‌های ورزشی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهادات سازنده و موثر استقبال می‌کند زیرا اعتقاد دارد ورزش استان با همکاری و هم افزایی و با ایده های نو می تواند رشد و توسعه یابد.

در این جلسه نمایندگان دستگاه های اجرایی و مسئولین هیات‌های مختلف ورزشی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست