اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر از شهادت اولین سفیر عرصه سلامت در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی پیرانشهر خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر، ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار کردپرس گفت: متأسفانه در ادامه راه مبارزه با ویروس کرونا و تلاش برای بهبود وضعیت جامعه شهرستان پیرانشهر تا رهایی از ویروس منحوس کرونا اولین شهید سلامت در این شهرستان تقدیم شد.

وی ادامه داد: رحیم محمدی، پرستار شاغل در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی پیرانشهر بود که چند روز قبل در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد و پیکر این شهید والا مقام امروز ( شنبه ۱۱ بهمن ماه ) با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در آرامگاه این شهرستان به خاک سپرده شد.

 کاسیان زاده، در ادامه سخنان خود ضمن رد وجود ویروس کرونای نوع انگلیسی در شهرستان پیرانشهر عنوان کرد: خوشبختانه روند نزولی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان همچنان ادامه دارد و شایعه وجود ویروس کرونای انگلیسی در پیرانشهر صحت ندارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در ادامه سخنان خود ضمن ابراز تأسف از شهادت این کادر درمانی پیرانشهر و ابراز همدردی با عموم شهرستان و جامعه پزشکی و بویژه کادر درمانی و خانواده شهید محمدی، یادآور شد؛ شهادت شهید رحیم محمدی که در جبهه نبرد بی امان با کرونا ویروس تا آخرین نفس ایستاد، برای ما  بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی وی که در راه حفظ جان همشهریانش تا آخرین لحظه جانثاری کرد، همواره جاودانه خواهد ماند.

سید علی ترابی، فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز در خصوص این ضایعه دردناک به خبرنگار کردپرس گفت: متأسفانه ویروس کرونا در پیرانشهر همچنان با گرفتن جان عزیزانمان به تهدیدات خود ادامه می دهد لذا انتظار داریم که مردم و شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و انجام فاصله گذاری های اجتماعی در راستای قطع زنجیره انتشار کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: شهید رحیم محمدی نمونه بارزی از شجاعت و خدمات بی منت کادر درمانی شهرستان بود که در نهایت در راستای خدمت به همشهریان خود در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا جان خود را تقدیم کرد.

ترابی یادآور شد: هم اکنون ۹ نفر در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی پیرانشهر بر اثر دارا بودن علائم کرونا بستری هستند که از این تعداد ۱ نفر نتیجه مثبت بوده و ۸ نفر نیز دارای علائم مشکوک به ویروس کرونا هستند.

فرماندار پیرانشهر در خاتمه بیان داشت: عادی انگاری کرونا باعث شیوع گسترده آن و در نهایت ایجاد خسارات جبران ناپذیری به جامعه خواهد شد لذا از کلیه شهروندان انتظار داریم جامعه پزشکی شهرستان را دریابند تا خدای ناکردی بیش از این شاهد چنین اتقافات ناگوار و جبران ناپذیری در جامعه نباشیم.

دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز طی پیامی درگذشت پرستار مرحوم رحیم محمدی را تسلیت گفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست