اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: آن جریان سیاسی پیروز خواهد شد که بتواند به مردم امید واقعی بدهد و مردم فرق شعار و برنامه واقعی را می‌فهمند.

جلال محمودزاده در گفت و گو با ایسنا درمورد انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری گفت: سیاست، اقتصاد و فرهنگ ما وضعیت خوبی ندارد. فشارهای اقتصادی بر دوش مردم سنگینی می‌کند و اشتغال با چالش روبرو شده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست مجلس در پاسخ به این پرسش که چالش انتخابات ۱۴۰۰چه خواهد بود، گفت: وضعیت امروز ما به چالش انتخابات ۱۴۰۰ربط دارد. همه ناامیدی‌های مردم به روند انتخابات تاثیر می گذارد. به همین خاطر شعارهای جدید و برنامه‌های جدید احتمال موفقیت بیشتری خواهند داشت.

نمایند مردم مهاباد در مجلس افزود: نامزدها باید بتوانند برنامه عملی برای کشور ارائه کنند مخصوصا در زمینه روابط بین الملل باید برنامه ای دقیق ارائه کنند چرا که در گذشته تجربه ای مانند برجام را داشته ایم. مردم به درجه ای رسیده اند که تفاوت شعار با برنامه واقعی را درک می کنند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس با بیان اینکه »اصولگرایان با شعارهای اقتصادی جدی در انتخابات ظاهر خواهند شد« اظهار کرد: باید تکرار کنم که اگر این شعارها امید را در دل مردم زنده نکند با مشکلاتی در مشارکت مردم مواجه خواهیم شد که بیماری کرونا نیز مزید بر علت این ماجرا می‌شود.

محمودزاده در ادامه درمورد مشارکت مردم ایران در سنوات گذشته گفت: مردم همیشه در صحنه حضور داشتند حتی در مقطعی مثل جنگ تحمیلی که زیر بمباران بودند به پای صندوق رای می‌رفتند اما چالش‌های روزگار ما را نمی‌توان انکار کرد.

محمود زاده در پایان سخنان خود درباره‌ احتمال تاثیر انتخابات آمریکا بر انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ما نمی‌توانیم به هیچ یک از احزاب آمریکا امید داشته باشیم سیاست کلان دموکراتها و جمهوری خواهان در آمریکا نسبت به ایران تقریبا یکسان است، شاید آقای ترامپ در دروان خود تندروی‌هایی داشته باشد اما در کل تفاوت چندانی با عملکرد بقیه احزاب آمریکا ندارد. به نظرم انتخابات آمریکا در مناسبات انتخاباتی ما تأثیرگذار نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست