اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: وضعیت استان در آمار بهبود یافتگان و نسبت فوتی ها به موارد مثبت در قیاس با میانگین کشوری بسیار پایین تر است به نحوی که ۹۹.۵ درصد مبتلایان بهبود یافته اند.

مهدی شهریاری در نشست هم اندیشی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور با فعالان مبارزه با کرونا با ارائه گزارشی از تلاشهای روحانیت، ارتش،سپاه، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی و خیرین تصریح کرد: اقدامات انجام یافته از سوی دستگاه های مختلف منجر به دستاوردهای خوبی در کنترل بیماری شده است.

او ادامه داد: در غربالگری کرونا ۱۰۰درصد جمعیت تحت پوشش مورد ارزیابی قرار گرفتند و در مرحله دوم نیز تاکنون ۵۰ درصد جمعیت تحت سنجش قرار گرفته اند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: وضعیت استان در آمار بهبود یافتگان و نسبت فوتی ها به موارد مثبت در قیاس با میانگین کشوری بسیار پایین تر است به نحوی که ۹۹.۵ درصد مبتلایان بهبود یافته و نسبت فوتی ها به موارد مثبت ۵.۴۹ درصد و کمتر از میانگین کشوری است.

شهریاری تصریح کرد: خیرین استان ۴۵ میلیارد تومان به امر مبارزه با کرونا کمک کرده اند که از این میزان ۲۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی و ۲۰ میلیارد تومان نیز برای بسته های معیشتی کمک کرده اند.

او با بیان اینکه  ۲۵ هزار نفر در سامانه بیکاری ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۸۰۰ مورد شامل دریافت بیمه بیکاری می شوند. البته با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از خسارتهای کرونا بر اقتصاد استان ، انتظار می رود دولت نگاه ویژه ای برای جبران این خسارتها به استان داشته باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در سخنانی با قدردانی از پیگیری ها و مدیریت دولت و شخص دکتر روحانی در صحنه مبارزه با کرونا گفت: اعمال دولت را تاسی به راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت می دانم و امام علی(ع) فرمایشی به این مضمون دارند که آیا من قانع باشم به همین که به من بگویند امیرالمومنین و در مشکلات با مردم مشارکت نکنم لذا اقدامات بسیار خوب شما را در حقیقت یادآور عمل معصومین است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی افزود: مدیریت مسئولین در صحنه مبارزه با این بیماری افتخار انگیز و برای هر ایرانی مایه افتخار و مباهات است که مسولین آن تمام فکر و ذکرشان رفع مشکلات آحاد جامعه است.

در این ارتباط تصویری همچنین استاندار آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش و نیز فرمانده سپاه شهدای استان گزارشی از اقداماتی که تاکنون برای مبارزه با بیماری کرونا و رسیدگی به اقشار ضعیف استان انجام داده اند، ارایه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست