اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از ۲ تصادف در محور ارومیه به سلماس خبر داد و گفت:در تصادف اول بین ۲ خودرو سواری در جاده ارومیه به سلماس ( پل قولنجی)۴نفر مصدوم و ۴ نفر کشته شدند.

امیر جعفرزاده  اظهارداشت: مقارن ساعت ۱۹/۳۰ امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در پی اعلام تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا و پژو RD در جاده ارومیه به سلماس( پل قولنجی)عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جمعیت هلال احمر قوشچی بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تریاژ و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند.

وی با اشاره به تعداد زیاد حادثه دیدگان در این تصادف بیان کرد: با توجه به شدت حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمرمرکز استان نیز اعزام شده و ۲ نفر از مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: سایر مصدومان هم برای دریافت مراحل درمانی تحویل نیروهای اورژانس شدند و امدادگران ۴ جان باخته‌ی این حادثه را پس از رهاسازی تحویل مراجع مربوطه دادند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دوم که در ۱۲ کیلومتری سلماس اتفاق افتاد، مقارن ساعت ۱۹/۴۰ امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، تصادف دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پژو پرشیا در جاده ارومیه به سلماس( ۱۲ کیلومتری سلماس)منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شد ، که عوامل امدادی پایگاه امدادونجات شهرک صنعتی سلماس بالافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به تریاژ و رهاسازی حادثه دیدگان اقدام کردند و یک نفر از مصدومان را توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود:۹ مصدوم دیگر حادثه هم برای گذراندن مراحل درمان تحویل نیروهای اورژانس شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با توجه به تعداد زیاد تصادف‌ها و حادثه دیدن هموطنان از تصادفات جاده ای، از همه رانندگان در جاده‌های مواصلاتی استان خواست با توجه به شلوغی محورها و بارش‌های رگباری، با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین رانندگی دقت بیشتری کنند تا جان خود و خانواده ودیگران درمعرض خطر قرار نگیرد.

تصادف در  جاده مهاباد به بوکان

تکنسین فوریت‌های پزشکی اورژانس مهاباد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور مهاباد به بوکان یک نفر کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش کردپرس، ابراهیم امینی افزود: در جریان واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور مهاباد – بوکان حوالی روستای «برهان» دو اکیپ از تیم‌های فوریتی شهرستان از پایگاه ترشەکان و برهان به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: خودرو سمند حامل پنج سرنشین بوده که واژگونی آن منجر به فوت یک نفر از سرنشینان و مصدوم شدن شدید چهار نفر دیگر شده است.

تکنسین فوریت های پزشکی اورژانس مهاباد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چندین تصادف منجر به مرگ در جاده ارتباطی مهاباد به بوکان رخ داده است، اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌ راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

برخورد یک دستگاه خودرو سواری با وانت بار

برخورد یک دستگاه خودرو سواری با وانت بار در یکی از خیابان های شهر بوکان جان یک نفر را گرفته و سه نفر را روانه بیمارستان کرد.

 این حادثه ظهر امروز جمعه و بر اثر برخورد یک خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه وانت پیکان در نزدیک ترمینال جدید بوکان حوالی منطقه دانشگاه پیام نور به وقوع پیوست .

شدت این حادثه با وجود آنکه در داخل شهر روی داد ولی به حدی بود که یک زن میانسال  بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و سه نیز مصدوم شدند که به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان منتقل شدند.

به گفته شاهدان این حادثه، شدت این تصادف به حدی بود که خودروی وانت بار از وسط نصف شد.

این نخستین تصادف درون شهری در بوکان از ابتدای سال جاری تاکنون است که موجب فوت سرنشینان خودروها می شود؛ علت این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

هفت کشته و مصدوم در تصادف جاده اشنویه به ارومیه

رییس هلال احمر اشنویه گفت: پنجمین حادثه رانندگی هفته جاری در محورهای مواصلاتی این شهرستان میان ۲ دستگاه خودرو سواری در محور اشنویه – ارومیه یک کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

محسن طه روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصادف عصر چهارشنبه در محور اشنویه – ارومیه (دره گردکاشان) بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که توسط پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای عین الروم و اورژانس رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس هلال احمر اشنویه اضافه کرد: یکی از مصدومان پس از انتقال به بیمارستان اشنویه متاسفانه فوت کرد.

وی افزود: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

در بسیاری از جاده های استان همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی هستیم که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست