اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرماندار ارومیه گفت: به محض اعلام نتیجه استعلام، از سوی وزارت کشور و به صورت قانونی اقدام به معارفه اعضای علی البدل شورای اسلامی ارومیه خواهد شد.

غلامحسین عماری در گفت‌وگو با فارس در خصوص تاخیر معارفه اعضای علی البدل  شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت:طبق ماده هفت قانون شوراها تبصره موجود در قانون شوراها به هر دلیلی عضو شورا طی ۲ماه در جلسات شورا حضور نداشته باشد نفر علل البدل به عنوان جایگزین اعضا شورا حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع در این بند موردی در خصوص آغاز به فعالیت اعضای شورا علل البدل بعد از  حکم تعلیق افراد اصلی شورا ذکر نشده است و در این راستا برای اینکه مراحل قانونی در خصوص معارفه اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر ارومیه انجام شود نیاز به استعلام از سوی وزارت کشور هستیم که این اقدامات در جهت شفاف‌سازی انجام شده است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: کم کاری در خصوص معارفه اعضای علی البدل شورا و تعیین تکلیف اعضای تعلیق شده انجام نگرفته و در انتظار طی مراحل قانونی هستیم .

عماری خاطرنشان کرد: به محض اعلام نتیجه استعلام از سوی وزارت کشور و به صورت قانونی اقدام به معارفه اعضای علی البدل خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: استاندار آذربایجان‌غربی نیز پیگیر آخرین وضعیت شورای شهر در خصوص معارفه اعضای جدید و تعیین تکلیف وضعیت شورا می باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی پیگیر آخرین وضعیت شورای اسلامی شهر ارومیه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: استاندار آذربایجان‌غربی نیز پیگیر آخرین وضعیت شورای شهر در خصوص معارفه اعضای جدید و تعیین تکلیف وضعیت شورا می باشد.

توماج وحید افشار در خصوص تاخیر معارفه اعضای علی البدل شورای اسلامی اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی و بعد از حکم تعلیق اعضای اصلی شورا مقرر شده اعضای علل البدل جایگزین اعضا اصلی شده و مراسم معارفه برگزار شود .

وی ادامه داد: بیش از ۲ هفته هیچ گونه اقدامی در خصوص معارفه اعضای علل البدل به شورا انجام نشده و جلسات شورا طی این مدت برگزار نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: حدود ۱۵ روز است که جلسات شورا تشکیل نمی‌شود و همچنین شهروندان سردرگم هستند که مطالبات خود را جهت رسیدگی پیگیری کنند .

وی گفت:  بنابراین از فرمانداری محترم درخواست می‌شود در راستای رسیدگی به امورات شهروندان و همچین پیشبرد اهداف و مدیریت شهری ابلاغیه اعضای جدید شورای شهر ارومیه را صادر کنند.

وحید افشار خاطرنشان کرد: استاندار آذربایجان‌غربی نیز پیگیر آخرین وضعیت شورای شهر در خصوص معارفه اعضای جدید و تعیین تکلیف وضعیت شورای تعلیق شده می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود کیفرخواست ۵ نفر از اعضای شورای شهر ارومیه صادر و طبق حکم معاون دادستان این اعضا دیگر حق حضور در جلسات شورا را نداشته واعضای علی البدل به ترتیب آرا جایگزین خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست