اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی با حضور معاون امور مجلس مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رونمایی شد.

به‌گزارش کردپرس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در ارتباط با طرح جامع گردشگری استان اظهار کرد: اقدامات لازم برای تدوین این طرح به عنوان یک نقشه راه در این حوزه با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان، مطالعه اسناد و مدارک و ارزیابی امکانات و خدمات صنعت گردشگری در سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

مرتضی صفری افزود: طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی با همکاری دانشگاه ارومیه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تدوین شد و در نهایت این طرح در سال جاری از طرف شورای عالی عتف کد خاتمه دریافت کرد و برای اقدامات لازم به ارگان‌های بالادستی ارسال شد.

او گفت: طرح جامع گردشگری شامل اطلاعاتی در مورد راهبردهای توسعه زیرساخت‌ها، تسهیلات، خدمات و منابع محصولات گردشگری، راهبردهای توسعه منابع انسانی، راهبردهای توسعه بازار، تدوین معیارها و شاخص‌های ارزیابی، تدوین چارچوب گزارش‌های نظارتی، چشم انداز توسعه گردشگری و … است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست