اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دو ماه پس از استعفای شهردار پیرانشهر، «صفر تفاخر»، رییس شورای دور ششم این شهر از ریاست شورا استعفا داد و با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان شهردار پیرانشهر انتخاب شد.

به گزارش کردپرس، «رسول فهر» شهردار پیشین پیرانشهر 26 مهرماه سال جاری از تصدی پست شهرداری شهر پیرانشهر استعفا کرده  و یک روز بعد «صفر تفاخر» رئیس شورای شهر پیرانشهر از موافقت با این استعفا خبر داد.

فهر که در مهرماه سال گذشته با ٧ رای موافق اعضای شورای پیرانشهر به عنوان شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد، در خصوص علت استعفای خود از این پست در یک نشست خبری با خبرنگاران گفته بود: «نگرش و شیوه مدیریت بنده با انتظارات  شورای شهر پیرانشهر متفاوت است و این امر دلیل اصلی استعفایم است».

در مدت این دو ماه یکی از کارمندان مجموعه به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت می کرد، تا اینکه «صفر تفاخر»، رییس شورای دور ششم این شهر،  از ریاست شورا استعفا داد و با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان شهردار پیرانشهر انتخاب شد.

اکنون با استعفای رییس شورای شهر، باید یک نفر از اعضای علی البدل به مجموعه شورای شهر اضافه شود.

این دومین بار در سال جاری است که اعضای شورای شهر پیرانشهر استعفا می دهند، پیشتر نیز با استعفای “کمال غفوردوست” یکی از اعضای دور ششم شورای شهر در تیر ماه سال جاری، “نسرین قریشی” به عنوان یکی از اعضای علی البدل، جایگزین او شد.

شهرداری و ششمین دور شورای شهر پیرانشهر با استعفاهای پی در پی تا کنون روبه رو بوده است.

در همین راستا و در متن حکم شهردار جدید پیرانشهر آمده است؛ در اجرای تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با آخرین اصلاحات و الحاقات مورخ ٢٠ تیر ماه سال ١٣٩۶ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد شورای محترم اسلامی شهر پیرانشهر، به موجب این حکم به عنوان شهردار پیرانشهر تعیین و منصوب می شوید. شایسته است با عنایت به منویات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، با برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاست های مشخص شده را محقق نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست