اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روز برای ساخت سه مرکز جامع سلامت در محلات هدف بازآفرینی شهرهای میاندوآب، بوکان و ارومیه جهت بهره‌برداری عمومی و ارتقای کیفیت زندگی مردم پیش بینی و هزینه شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو عصر شنبه در جلسه شنبه‌های محرومیت زدایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: خانه‌های سلامت از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف ایجاد ستادهای هماهنگ کننده و اجرایی محلات سالم و جلب مشارکت همگانی شهروندان به بهبود سلامت عمومی، آموزش و پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی، ساخته می‌شوند.

وی افزود: مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه نیز در حال حاضر به اتمام رسیده و آماده تحویل به دستگاه بهره‌بردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین یک پایگاه اورژانس اجتماعی در محلات هدف شهر ارومیه در دست ساخت است که با تخصیص اعتبارات، این طرح تا هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

حمزه‌لو یادآور شد: طرح پایگاه اورژانس اجتماعی در حال حاضر بیش از ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و برای ساخت آن ۵۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مرتبط با فعالیت‌های بازآفرینی شهری بوده که طرح‌های ساخت خانه محله، مدرسه، مرکز جامع سلامت، فضای ورزشی، کتابخانه و بهسازی معابر و ساماندهی فضاهای عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست