اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر جدیت و همکاری دستگاهها در اجرا و پیگیری مصوبات این شورا، افزود: تلاش و عملکرد نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی آذربایجان غربی در مبارزه با مواد مخدر در مقایسه با دیگر استان های کشور، بسیار چشمگیر و ارزشمند است.

وی در ادامه ساماندهی معتادان متجاهر را از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی کرده و یادآور شد: حضور آزادانه معتادان متجاهر در سطح جامعه، آثار و تبعات اجتماعی جبران ناپذیری داشته و احساس ناامنی برای مردم را موجب می شود.

استاندار آذربایجان غربی با یادآوری اینکه مردم نباید احساس کنند مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر جدی نیست، تصریح کرد : مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

معتمدیان همچنین تهیه بانک اطلاعاتی معتادان جهت بهره برداری دستگاههای مختلف برای ساماندهی آنان را ضروری دانست و افزود: با اصلاح چرخه جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر، باید رویکردها درخصوص ساماندهی معتادین و بازگشت آنها به جامعه تغییر یابد.

وی با تاکید بر تامین زیرساخت های مناسب جهت نگهداری از معتادان متجاهر، گفت: برای تامین زیرساخت ها و شناسایی اماکن مناسب جهت ساماندهی معتادان متجاهر بخصوص بانوان معتاد، نیاز به یک طرح ضربتی است که در این راستا از ظرفیت تمامی شهرستان های استان باید استفاده شود.

استاندار آذربایجان غربی همکاری دستگاههای مختلف جهت جلب رضایت مردم را ضروری دانسته و تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تجهیز و ساماندهی مراکز نگهداری معتادان متجاهر تا عید نوروز به صورت جدی پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست