اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: متوسط سرانه تولید پسماند به ازای هر نفر در استان ۹۲۰ گرم است و بیشتر از متوسط کشوری که ۸۰۰گرم است، برآورد شده است.

 مهران نظری در نخستین جلسه مدیریت پسماند استان آذربایجان غربی افزود: از سال۹۷ طرح مطالعاتی و اجرایی در خصوص محل دفن پسماندهای ویژه استان مصوب شد.

او با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار لازم در این خصوص گفت: عملیاتی شدن طرح مطالعاتی و اجرایی محل دفن پسماندهای ویژه استان، نیازمند تخصیص و تامین اعتبار است که تاکنون صورت نگرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مکان یابی برای دفن پسماند های ویژه استان صورت گرفته است ، تصریح کرد: اگر همکاری های لازم برای عملیاتی شدن این طرح انجام نشود محیط زیست استان با آلودگی هایی همراه خواهد شد.

نظری بیان کرد: متوسط سرانه تولید پسماند به ازای هر نفر در کشور۸۰۰گرم است در حالیکه این میزان به ازاری هر نفر در آذربایجان غربی۹۲۰ گرم است و بیشتر از متوسط کشوری، برآورد شده است.

در این جلسه معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت دفن پسماندهای ویژه استان، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست اعتبار لازم برای انجام مطالعات نحوه و محل دفن پسماندهای ویژه استان را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست