اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : طی مراسمی  با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش  و مسئولان استانی از زحمات مهین منافی تقدیر و جواد جنگی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی معرفی شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت متبوع در این مراسم گفت: پاسخدهی به مشکلات اجتماعی و تربیت نیروهای انسانی یک ضرورت است.

احمد محمودزاده افزود: جهت گیری و پاسخدهی به مشکلات اجتماعی و تربیت نیروهای انسانی بعنوان عامل توسعه و هدف توسعه با در نظر گرفتن سند تحول بنیادین بعنوان نقشه راه و شفا بخش یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان بعنوان نمایندگان حاکمیت در سراسر استان پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار در آورده اند، افزود: نقش فرهنگیان در پیروزی و تثبیت انقلاب و دفاع مقدس منشا اثر بوده امروز نیز به بیان ارزشهای انقلاب در حوزه های مختلف علم اموزی و نقش پذیری مدیریت اینده ی نظام جمهوری اسلامی طبق بیانیه گام دوم برجسته بوده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش بااشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید والامقام حرکتی فرهنگی و زمینه ساز تحقق ارمان های بزرگ استقلال و آزادی با تکیه بر بستر اخلاق مداری و منشا تحول های بزرگ گردید،  اظهار کردبه برکت انقلاب اسلامی پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی آذربایجان غربی به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

وی گفت: امروز گفتمان منحصر به فرد عدالت آموزشی و تربیتی براساس ارزشهای دینی و مبانی تربیتی مورد توجه است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم گفت: نقش آموزش و پرورش مخصوصا معلمین در بحث جهاد تبیینی بسیار خطیر است.

رضا ابراهیمی فزود: در ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب بی نظیر اسلامی، در بحث جهاد تبیینی نقش آموزش و پرورش مخصوصا معلمین بسیار خطیر است.

وی اظهار کرد: معلمان که همیشه دوشادوش سایر اقشار و عالمان در فعالیت‌های اجتماعی فعال بوده اند، باید با برنامه ریزی در حوزه ی تبیین اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های بعدی بیش از پیش بکوشند.

ابراهیمی تصریح کرد: کار در دولت سیزدهم کار جهادی و مدیریتی است و بایدبا دیدگاه ها و برنامه های جدید تبدیل به احسنت و با همکاری همه ی دلسوزان و فرهنگیان در راستای بهبود شرایط موجود تلاش کنیم.

سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی هم اظهار داشت: توجه به مهارت، دانش و تربیت دانش آموزان و همچنین ایجاد آرامش و امنیت شغلی همراه با ایجاد حس هویت در بین معلمین وهمکاران اولویت های امروز آموزش و پرورش است.

جواد جنگی ضمن اشاره به اهمیت آموزش و پرورش گفت: ایجاد تحول و تلاش برای اجرای سندتحول بنیادین آموزش و پرورش از اولویت‌های نخست ما خواهد بود.

جنگی همچنین افزود: توجه به فضاهای آموزشی و تراکم کلاسی ، اجرای بهینه در مولدسازی و بهره مندی از نیروهای متخصص در پست های حساس و کلیدی و همچنین اجرای نقطه به نقطه سند تحول بنیادین با استعانت از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با فاکتور جوانگرایی که در دولت سیزدهم به یک اصل مهم تبدیل شده است، مهمترین دغدغه های مورد توجه ما در دوره مدیریتی جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خواهد بود.

وی ادامه داد: ساماندهی و سازماندهی سخت افزاری و نرم افزاری، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آموزش و پرورش استان، استفاده از ظرفیت ها کلان همکاران از صف تا ستاد و در نهایت آماده سازی جوانان و تحویل جامعه به آنان با همسوسازی نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی و اجتماعی را در دستور کار خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست