اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و هیات همراه به این استان گفت: حضور آیت الله رئیسی در نقاط صفر مرزی این استان نشان از امنیت پایدار و مثال زدنی در کشور بویژه مناطق مرزی دارد.به گزارش ایرنا، سردار حسین خانی روز سه شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سردشت ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: سفر رییس جمهور به استان در حالی انجام گرفت که دولت در حال اجرای طرح جراحی اقتصادی است و معاندین و دشمنان نظام با رجزخوانی و تبلیغات گسترده خود می‌خواستند کشور را به سمت ناآرامی بکشانند.

وی تاکید کرد: این امنیت و آسایش به برکت خون شهداست، شهدایی که مسیر را برای ما روشنایی بخشیدند و ما باید با تمام توان ادامه دهنده راه آنها باشیم.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم ضمن یاد و خاطره شهدای معظم انقلاب اسلامی گفت: آزادسازی خرمشهر یک روز تاریخی و ماندگار در ایران اسلامی است، ما هر آنچه که داریم به خاطر آن روزهای تاریخی است که به دست فرزندان ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل رقم زده شد.

لقمان خسرو پور افزود: ما روزهای تاریخی زیادی را در طول دوران انقلاب اسلامی پشت سر گذاشتیم و امروز که به این عظمت، اقتدار و توانایی در سطح بین الملل رسیده‌ایم به خاطر آن روزهای پر افتخار و تاریخی است.

وی بیان کرد: دشمنان تمام توان تسلیحاتی خود را در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی به کار گرفته و حتی از سلاح‌های کشتار جمعی برای بمباران شهرها و مناطق مسکونی و سلاح‌های شیمیایی علیه مردم مظلوم سردشت استفاده کردند با این وجود هرگز به اهداف شوم خود دست نیافتند.

و ی ادامه داد: تاکنون نیز دشمن نتوانسته است ذره‌ای از ایثار و رشادت ملت ایران بکاهد زیرا مردم ما با نثار خون خود در مقابل آنها ایستاده اند.

فرماندار سردشت با بیان اینکه باید روزهای تاریخی و ماندگار را همیشه گرامی داشت، اظهار کرد: این روزها را گرامی میداریم تا این ارزش های انقلابی و جهادی و روزهای تاریخی مکرر در جامعه ساری و جاری و نسل به نسل انتقال داده شود.

تجلیل از پنج خانواده معظم شهدا و جانباز دوران دفاع مقدس پایان بخش این مراسم بود.

بیست و یکمین سفر استانی هیات دولت از صبح روز جمعه سی ام اردیبهشت ماه با ورود رییس جمهور به ارومیه مرکز آذربایجان غربی آغاز شد و آیت الله رییسی ابتدا با بالگرد به شهرستان مرزی و کُردنشین پیرانشهر سفر کرد و ضمن بازدید از پایانه مرزی و گمرک «تمرچین» با حضور در منطقه صفر مرزی در یادمان شهدای «حاج عمران» قبور شهدای گمنام را زیارت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست