اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: برای ۱۵۶۰ نفر پرونده فعال در بنیاد شهید در حوزه بمباران شیمیایی سردشت تشکیل شده است.

مهدی فعال امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد ،با اشاره به ثبت ۱۲۰ پرونده شهید بمباران سردشت افزود : در حال حاضر برای ۱۵۶۰ نفر پرونده فعال در حوزه بمباران شیمیایی سردشت تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت : کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت در سال گذشته بیش از ٢۵ هزار خدمت انجام داده است و تاکنون هم ١۵ جلسه کمیسیون برگزار شده است.

مهدی فعال افزود : بیش از ١٣ هزار نفر مدعی و درخواست بررسی در کمیسیون داده اند.

وی تصریح کرد : سردشت ١٢٠ شهید و ١۵۴٠ نفر جانباز شیمیایی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی تاکید کرد : یک سوم ایثارگران استان متعلق به شهرستان ارومیه می باشد و بعد از آن خوی و در در حوزه ایثارگران شهرستان سردشت می باشد.

او اذعان کرد : تاکنون بیش از ٣٠ هزار کارت خانواده شهدا و ایثارگران در سطح آذربایجان‌غربی صادر شده است.

فعال با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار نفر جامعه شهدا و ایثارگران استان ثبت شده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰هزار و ۲۰۰نفر شهید، ۱۹هزار و ۸۰۰ نفر جانباز و ۲۰۵۰نفر آزاده هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ۳۵۰نفر جانباز بالای ۷۵درصد در استان داریم، یاد آور شد: استان در آمار فرزندان شهدا رتبه سوم و آمار ایثارگری رتبه هفتم کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳هزار و ۵۰۰ فرزند شهید در استان شناسایی شده است، افزود: در حوزه اشتغال حدودا برای ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر فرزند شهید پرونده اشتغال تنظیم و اشتغال هزار نفر نیز در دست اقدام است.

فعال ادامه داد: در سفر اخیر ریاست جمهوری ۱۷۶۲ نامه در حوزه ایثارگری از طرف مردم ارسال شده که در حال پیگیری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به تحت پوشش بیمه ای ۵۴ هزار نفر گفت : ٧٠٠ دانش آموز شهید ، ٩١ روحانی شهید و ٩١ دانشجوی شهید در سطح استان داریم.

مهدی فعال افزود : بصورت کلی سالانه حدود٢۴٠ میلیارد تومان خدمات بیمه ای انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست