اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: تخت خالی برای بیماران کرونا در استان وجود ندارد و ظرفیت تحمل سیستم درمانی استان در آستانه رسیدن به حد نهایی خود است.

 دکتر جواد آقازاده اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی، بخش های مراقبت های ویژه و همچنین استفاده کنندگان از دستگاه ونتیلاتور به صورت فزاینده ای در حال افزایش است.

او با بیان اینکه فشار بسیار زیادی به مراکز درمانی و کادر درمان استان وارد می‌شود، اضافه کرد : ظرفیت تحمل سیستم درمانی استان در آستانه رسیدن به حد نهایی خود است و شهروندان باید با رعایت حداکثری پروتکلهای بهداشتی، کمک کار کادر درمان باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: شخص مبتلا تخت، پرستار، دکتر و دارو لازم دارد که باعث افزایش فشار بر سیستم درمان می شود.

آقازاده از تجمع فزاینده شهروندان در مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: البته تداوم افزایش ساخت این مراکز در دستور کار است و روزانه تعداد زیادی از شهروندان، واکسینه می شوند ولی آنها نیز باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی ( مبتلا یا مشکوک به کرونا) در آذربایجان غربی از هزار و ۷۰۰ نفر فراتر رفته که رقمی بسیار بالاست

پیشتر، مسعود مجرد، رئیس خانه پرستار شعبه استانی آذربایجان غربی گفته بود: حال و روز پرستاران و مدافعین سلامت استان خوش نیست و این رزمندگان دچار فرسایشی روحی و جسمی شده اند. باید برای جبران کمبود نیرو و خدمت رسانی بهتر به مردم، در فکر مجوزهای استخدامی بیشتر باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست