اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در بازدید از شرکت ایران پاش اظهار داشت: خدمتی که امروزه این شرکت برای تربیت نیروهای متخصص در مرکز عملی کاربردی خود برای دانشجویان رشته های مختلف ارائه مینماید قابل تقدیر بوده و مجموعه علمی کاربردی ایران پاش یکی از معدود مراکز عملی کاربردی های کشور میباشد که تواسته است فارغ التحصیلان مجموعه آموزشی تحت امر خود را وارد بازار کار نماید .

علی صدر با اشاره به رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی در محور کارآفرینی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور حمایت کامل خود را از مجموعه های چون شرکت ایران پاش اعلام میدارد و جای خوشحالی است که اکثر دانشجویان مرکز علمی کاربردی ایران پاش را طیف جوان تشکیل میدهد و انتظار میرود این مرکز آموزشی در بحث های پژوهشی و فناورانه هم بصورت کاملا جدی وارد عرصه گردد و از ظرفیت مجموعه توانمند خود برای ارتقا جایگاه پژوهش و فناوری کشور و خود مجموعه نهایت استفاده را ببرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای این مجموعه بهتر است شرکت ایران پاش در مسیر تولید و ارائه محصولات دانش بنیان قدم بردارد و از ظرفیت بالای مجموعه خود در تدوین رشته هایی در این خصوص اقدام نماید تا با تلفیق علم و دانش بتواند قدم های مثبتی در مسیر تولید محصولات دانش بنیان بردارد .

وی ادامه داد : تامین مخارج ایده های خاص دانشجویان مرکز علمی کاربردی این مجموعه میتواند باعث دلگرمی دانشجویان این مرکز گردد و حمایت این مجموعه از ایده های خاص تولیدی میتواند راه ورود به بازار کار و ایجاد شغل های جدیدی را برای فارغ التحصیلان این مجموعه ایجاد نماید .

سهراب عبداله زاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی نیز در این بازدید ضمن اشاره به توانمندی های مختلف شرکت ایران پاش بخصوص در بحث های آموزشی و تولیداتی اظهار داشت : شرکت ایران پاش ارومیه توانسته است با تکیه بر تواناهایی خود بعنوان یک لیدر در حوزه کاری خود در دنیا شناخته شود و این مجموعه در سالهای اخیر با برگزاری استارت آپ هایی متناسب با زمینه فعالیت خود توانسته فضای مناسبی برای رشد و شناسایی ایده های استارت آپی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت ایران پاش هم ضمن تشکر و قدرانی از مجموعه دانشگاه جامع کشور و استان جهت حضور و بازدید از این کارخانه عنوان کرد : با یاری خداوند و تلاش همکاران این مجموعه صفر تا صد تمامی کارهای کارخانه ایران پاش از جمله طراحی ، ساخت قالب، تحقیق و توسعه یا همان R&D، که شامل نوآوری و معرفی محصولات و خدمات جدید است، توسط نیروهای متخصص خود شرکت انجام میگیرد و این کارخانه هیچ گونه ارزی را جهت انجام موراد ذکر شده از کشور خارج ننموده است .

میرقاسم میرزاده ادامه داد: برای ساخت قالب بزرگترین قایق دنیا در این کارخانه ۵ سال زمان صرف شده است و هم اکنون ۱۵ نوع قایق در این کارخانه تولید میگردد.

مدیرعامل شرکت ایران پاش افزود : این شرکت تاکنون توانسته است ۸۵۰ نوع محصول را تولید نماید و محصولات تولیدی این کارخانه هم اکنون به بیش از ۳۵ کشور دنیا از جمله آلمان ، فرانسه ، آفریقا ، ترکمنستان و … صادر میگردد .

وی گفت : با توجه به خاص بودن رشته های تحصیلی مرکز آموزشی علمی کاربردی ایران پاش و محصولات تولید این کارخانه برخی از کشورهایی که  از محصولات این کارخانه استفاده می نمایند پیشنهاد تاسیس شعبه مرکز علمی کاربردی این مجموعه و تربیت نیروی متخصص در این حوزه را داده اند که پیشنهاد کشور آفریقا توسط کارشناسان این مجموعه در دست بررسی میباشد و در صورت مهیا بودن شرایط با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اقدام به تاسیس شعبه در این کشور خواهیم نمود .

وی خاطر نشان کرد : مجموعه تولیدی و آموزشی ایران پاش با تمامی مشکلات پیشرو که در این مسیر برای آنها وجود دارد هرگز از اهداف خود دور نخواهد شد و با تمام توان از پروژه های پژوهشی ، کارآفرینی و تولیدی حمایت خواهد کرد .

در پایان علی صدری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به همراه ،گل نژاد مدیر فناوری و it  دانشگاه جامع کشور از قسمت های مختلف کارخانه ایران پاش و مرکز علمی کاربردی این مجموعه بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید سهراب عبداله زاده رئیس دانشگاه جامع استان ، میرزاده مدیرعامل کارخانه ایران پاش بهمراه امین فر رئیس مرکز علمی کاربردی و جمعی از کارکنان دانشگاه جامع ، علی صدری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست