اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: گلوگاههای فساد اداری شناسایی شود.
رسول مقابلی در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که در استانداری تشکیل شد، گفت: تقویت و توسعه نهادهای مدنی و رسانه ها برای نظارت سازمان یافته مردمی برای اصلاحات نظام اداری در امر پیشگیری و مبارزه با فساد ضروری است.
مقابلی گفت: سلامت اداری نقطه مقابل فساد اداری است لذا با شناسایی نقاط آسیب پذیر و گلوگاههای فساد و اصلاح رویه های مورد عمل و فرایندها می توان تا حد زیادی از بروز فساد اداری پیشگیری کرد.
رئیس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم استانداری آذربایجان غربی افزود: نظارت موثر و مراقبت در حین انجام کار از مراحل اولیه و لازم اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی برای ارتقاء سلامت اداری است.
وی گفت: در این راستا اکثر دستگاههای استانی مورد بازدید سرزده و موردی بازرسین استانداری قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت دستگاه احصاء و برای اقدامات اصلاحی به دستگاهها ابلاغ شده است.
 مقبلی همچنین به تشریح برنامه هفتم و هشتم که شامل صیانت از حقوق شهروندان (مردم) در نظام اداری و ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری می باشد، پرداخت و به ماموریت های  کمیته در راهبری برنامه فوق تاکید نموده و مجموعه اقداماتی که کمیته باید در این زمینه عملیاتی نماید، تبیین و تشریح نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست