اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از شناسایی ۸۶۵ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

اکبر کرامتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون و با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ، بیش از ۲۶هزار و ۸۵۲ مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام‌ شده است.

او افزود: طی این بازرسی ها برای تعداد ۸۶۹ فقره به ارزش بیش از ۲۹ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است .

کرامتی با اشاره به تشکیل ۶۰ پرونده تخلف برای متخلفین در حوزه توزیع روغن در سطح استان ، ادامه داد : با انجام تعداد۳ هزار و ۲۵ مورد بازرسی از سطح بازار ، متخلفین در این زمینه بیش از ۱۴ میلیارد ریال جریمه شدند .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود : متخلفین در حوزه توزیع شکر نیز ۵۲۳ میلیارد ریال جریمه و پرونده ۱۸ نفر از متخلفان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارسال شد.
کرامتی با اشاره به رصد منظم بازار تاکید کرد : نظارت بر بازار و واحدهای صنفی توزیع کالاهای اساسی توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی قرارگاه امنیت غذایی آذربایجان غربی، به طور مستمر در طول سال اجرا می شود.

او اضافه کرد: سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ و تلفن ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی مستقر در معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان آماده دریافت گزارش های مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارش ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی در پایان گفت: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان همچون گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر و روغن در آذربایجان غربی با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری هم اکنون در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست