اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ازرسی کل استان آذربایجان غربی، از صدور حکم محکومیت نهایی برای مدیر عامل اسبق باشگاه والیبال شهرداری ارومیه، از سوی شعبه ۲ دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد و گفت: این پرونده از سوی بازرسی این استان گشوده شده بود.

روح الله محبوبی در این باره اظهار کرد: حسب اقدامات صورت گرفته از سوی هیات بازرسی مستقر بازرسی‌کل استان در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه و توجهاً به بررسی‌های انجام شده در این راستا، تخلفات و جرایم متعدد از قبیل پرداخت هدایای غیرنقدی، پاداش نقدی و غیره به مدیران شهرداری ارومیه بر خلاف دستورالعمل مواد ۱۶ و ۱۷ بودجه شهرداری، بکارگیری نیروهای خارجی بدون اخذ روادید و ویزای کار و پرداخت حقوق حقه دولت و ایجاد موجبات پرداخت‌های دوباره مبلغ قراردادها و…، احصاء شد.

او افزود: در نهایت پس از جری تشریفات قضایی درون سازمانی منجر به تهیه گزارش تخلفاتی و کیفری مربوطه تحت عناوینی همچون ارتشاء، اختلاس و تضییع اموال عمومی خطاب به مراجع قضائی ذیربط شد.

محبوبی با اشاره به رای نهایی صادره که شامل دو سال حبس، پنج سال انفصال موقت از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت برای مدیرعامل سابق باشگاه شهرداری ارومیه است، تاکید کرد: بازرسی­کل استان با لحاظ قراردادن جایگاه عالی نظارتی خود در سطح استان، همواره در مقابل ترک فعل، بی‌قانونی، سوءجریان و فساد تمام قد خواهد ایستاد و با تمام ظرفیت و توان، بدون هیچ ملاحظه کاری با مرتکبین و متخلفین بدون مماشات برخورد قاطع، بازدارنده و اثربخش، انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ اواخر سال ١۴٠٠ رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شده بود.

او در این دستور ورود مجموعه های نظارتی را بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه و هزینه های آن در رعایت مقررات قانونی و انطباق این هزینه کردها بر اساس الزامات قانونی را درخواست کرده بود.

باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به رای دادگاه حکمیت ورزش “CAS” باید بدهی به مربی و بازیکنان خارجی‌اش را پرداخت می کرد و در این زمینه بدهکار بود. این موضوع حتی میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را منتفی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست