اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

مدیرکل صمت آذربایجان غربی گفت : طی ۷ ماهه نخست امسال ۴‌میلیون و صدوپنجاه‌وهفت هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به ارزش بیش از یک هزار و ۵۲۸ میلیون دلار از گمرکات استان به کشورها و بازارهای هدف خارجی صادر شده است.

آوای مرز :مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۹۱۶ فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است و همچنین ۴۰۴ فقره کارت پیله وری و ۲ هزار و ۸۰۹ فقره کارت مرزنشینی صدور و تمدید شد.

عبدالحمید سرتیپی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری در راستای ساماندهی واحدهای صنفی ۱۵ هزار و ۳۲۱ فقره پروانه صنفی در استان صادر شده است که این واحدهای صنفی قریب ۱۶هزار فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

او افزود: واحدهای صنفی استان در تنظیم بازار، فعالیت های اقتصادی، رفاه عمومی و اجتماعی و بخصوص در زمینه ایجاد اشتغال نقش مهمی را ایفاء می کنند و با کمترین سرمایه گذاری بیشترین اشتغالزایی در حوزه اصناف استان صورت می پذیرد.

سرتیپی اضافه کرد: طی ۷ ماهه نخست امسال ۴‌میلیون و صدوپنجاه‌وهفت هزار تن انواع کالاهای تولید داخل به ارزش بیش از یک هزار و ۵۲۸ میلیون دلار از گمرکات استان به کشورها و بازارهای هدف خارجی صادر شده است.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده جهت تأمین کالاهای مورد نیاز کشور که تولید داخل ندارند بخصوص در حوزه صنایع پیشرفته ۳۰۱ هزار تن انواع کالا از کشورهای مختلف به ارزش بیش از ۵۶۵ میلیون دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است.

سرتیپی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۹۱۶ فقره کارت بازرگانی صادر و یا تمدید شده است و همچنین صدور و تمدید۴۰۴ فقره کارت پیله وری و ۲ هزار و ۸۰۹ فقره کارت مرزنشینی در این بازه زمانی صورت پذیرفته است.

او در خصوص تخصیص ارز نیمایی به وارد کنندگان کالاهای مورد نیاز کشور گفت: در ۷ ماهه نخست امسال برای ۵۹۱ وارد کننده کالاهای مورد نیاز کشور بخصوص در حوزه صنعتی ارز دولتی تخصیص یافته است که دریافت کنندگان ارز دولتی ملزم به اجرای تعهدات ارزی خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست