اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد : مدیران کل مربوطه، اقدامات لازم مبنی بر استقرار واحد اداری و نیروی انسانی در شهرستان‌های تازه تأسیس را سرعت ببخشند تا مردم ارتقاء از بخش به فرمانداری را بیشتر احساس کنند.

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به ایجاد سه شهرستان جدید چهاربرج، باروق و میرآباد، انتظار می‌رود روند تشکیل ساختار اداری در این شهرستان ها تسریع شود.

جعفر ذوالفقاری در جلسه بررسی وضعیت استقرار ادارات در شهرستان‌های چهاربرج، باروق و میرآباد، با اشاره به اینکه ایجاد شهرستان جدید در مردم انتظاراتی را ایجاد می کند، افزود: با ایجاد این سه شهرستان، مردم انتظار دریافت خدمات دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خود را داشته و این توقع به حقی بوده و باید با سرعت پیگیری شود.

او با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها اقدامات خوبی انجام داده و سایر دستگاه‌ها نیز اهتمام لازم را به عمل آورند، خاطرنشان کرد: مدیران کل مربوطه، اقدامات لازم مبنی بر استقرار واحد اداری و نیروی انسانی در شهرستان‌های تازه تأسیس را سرعت ببخشند تا مردم ارتقاء از بخش به فرمانداری را بیشتر احساس کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی افزود: مردم شهرستان های چهاربرج، باروق و میرآباد در شرایط مختلف پشتیبان انقلاب و نظام بوده و در مناسبت‌های مذهبی و ملی حضور پر رنگی دارند و این موضوع، وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به این منطقه سنگین تر می‌سازد.

ذوالفقاری همچنین اولویت اول را ایجاد ساختار و تشکیلات و مشخص شدن پست‌های سازمانی ادارات شهرستانی معرفی کرده و یادآور شد: با توجه به وجود پست‌های بلاتصدی در ادارات کل، مدیران ساختار پیشنهادی را به همراه پست‌های مربوطه به وزارتخانه خود معرفی کرده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری نیز هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

او در پایان با تاکید بر هماهنگی مدیران استان با فرمانداران شهرستان‌ها، افزود: با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبارات کافی برای تکمیل مجتمع های اداری شهرستان های چهاربرج و باروق تخصیص یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست