اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ انقلاب سوم ما بود که سبب افزایش بصیرت مردم نسبت به دشمن شد.

عزت الله ضرغامی صبح یکشنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه از سال انقلاب ۵۷ و ۱۳ آبان ماه به عنوان دو انقلاب در کشور نام برد و اظهارداشت: حماسه نهم دی انقلاب سوم ما بود و پس از سال ۵۷ و ۱۳ آبان سال ۵۸ که به تسخیر لانه جاسوسی انجامید این حماسه انقلاب سوم بود که سبب افزایش بصیرت مردم نسبت به دشمن بیشتر از پیش شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر فتنه ای در کشور صورت گیرد از ناکارآمدی مدیریتی است و اگر مسئولی منفعلانه عمل کند حامی فتنه است ادامه داد: مقام معظم رهبری در شرایط ضرور و در همه موارد از دولت حمایت کرده و می کنند و باید مسئولان قدر این همراهی را بدانند و از رهنمودهای ایشان نهایت را بهره را ببرند.

رئیس اسبق رسانه ملی با تاکید بر اینکه نهم دیماه یادآور قیام ملت ایران در برابردشمنان و بدخواهانی است که می خواستند با توطئه های خودانقلاب اسلامی رادرهم بکوبند افزود: پیام ۹ دی وحدت بوده و این است که همه در راه پرافتخار انقلاب، همراه هم باشیم.

ضرغامی همدلی را از دیگر پیام های حماسه ۹ دی برشمرد و خاطرنشان کرد: این پیام باید حفظ شود وافرادی که دراین حوزه سخن ازتفرقه ونفاق می زنند نباید دراین پیام گنجانده شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی عمق بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه مردم ایران را در دنیا به نمایش گذاشت گفت: در طول تاریخ افرادی هستند که ساکتین فتنه بوده و باید با بصیرت بالا این افراد را شناخت.

ضرغامی با اشاره به اینکه در حوادث تلخ روز عاشورای سال ۸۸ عده ای اندک با خیال خام بفکر تغییر نظام بودند عنوان کرد: فضای فتنه، کشور را گرفته بود و مردم از انقلابی که متعلق به خودشان بود و هست و ادامه دارد، دفاع کردند و این شبهه اصلا معنا نداشت که مردم از انقلاب خسته شده اند، مردم بصیر و آگاه بوده و از هویت ملی و ارزش های انقلاب دفاع کردند و در ۹ دی مردم، نشان دادند که هستند.

وی عمق بصیرت مردم در سراسر کشور را رمز ماندگاری ۹ دی و خلق حماسه در این روز اعلام و اضافه کرد: کسانی که فتنه گر شدند و نظم کشور را برهم زدند، سوابقی در انقلاب داشتند، ولی در یک سرازیری افتادند که دیگر نتوانستند خود را پیدا کنند، کسانی هم بودند و هستند که هرچه داشتند از نظام و ولایت فقیه بود، ولایت، نیروهایی می خواهد که در اوج فتنه سکوت نکنند و در صحنه باشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی افزود: عده‌ای هستند که هر چیزی داشتند از انقلاب، نظام و رهبری بوده است که درخواست کردیم از رهبری دفاع کنند و در مورد تقلبی نبودن انتخابات ایراد سخن کنند که با به تعویق انداختن موضوع روبرو بودیم و به دنبال این بودند که اوضاع آرام شود و سپس سخن گویند و در نهایت این موضوع را به سرانجام نرساندند.

ضرغامی تصریح کرد: ۹ دی به سبب عمق فهم، درک و بصیرت مردم انقلاب سوم نامیده می‌شود و گردوغباری که در این حماسه ایجاد شد با تشخیص و تحلیل عمیق مردم روبرو بود با این که بسیاری از جوامع توان خروج از دل فتنه را ندارند ولی ملت ایران به این مهم دست یافت.

عضو تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان داخلی و خارجی نظام به خوبی می دانند ملت، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۸۸ واکسینه شده است تاکید کرد: امروز باید حواس دشمنان جمع شده که با چه افرادی روبرو هستند.

ضرغامی با هشدار نسبت به اینکه در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی این کشور همواره در معرض توطئه و فتنه های زیادی بوده و است گفت: فتنه، در هر دورانی یک ویژگی و رنگ خاصی می تواند داشته باشد، مقام معظم رهبری در مورد ایجاد فتنه جدید هشدار داده. وبارها بر آن تاکید کرده اند، فتنه، از انفعال برخی مدیران و مسئولان و به دلیل رفتارهای ناامیدکننده آنان است.

وی ادامه داد: فضای مجازی، مملو از حرفهای ناامید کننده است که همه اینها سردمداری فتنه بوده و آدرس اشتباه هستند، مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که اگر مقاومت هزینه دارد، هزینه های سازش از آن بسیار بیشتر بوده و دستاوردهای مقاومت همواره ماندگار است.

ضرغامی با بیان این که با دو تابعیتی‌ها مشکلی ندارم گفت: فردی که یک پایش اینجا و پای دیگرش در کشورهای اروپایی و غربی است نمی‌تواند مدیر شایسته‌ای برای مردم باشد چرا که در سر بزنگاه تصمیم دیگری می‌گیرند و به دنبال منافع خود هستند و راه خود را به هنگام مشکل از راه ملت جدا می‌کنند.

تجمع بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور مردم سراسر استان و مسئولان و روحانیان و طلاب برگزار شد و مردم ولایت مدار استان امروز بار دیگر با شعار لبیک یا امام خامنه ای، آذربایجان اویاخدی انقلاب دایاخدی، با تجمع در نقاط مشخص شده در جای جای استان با مشت های گره بسته باردیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و با ارمان های شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست