اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواستار تدوین برنامه مدون برای مقابله با هجمه های فرهنگی در استان شد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار نخبگان و نمایندگان اقشار آذربایجان غربی با رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه مدیریت تحول خواه قوه قضائیه بارقه‌های امید را در میان مردم ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم این بارقه‌های امید که افزایش اعتماد مردم به نظام را در پی دارد روز به روز بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به امنیت و آرامش مثال زدنی در جای‌جای این استان گفت: بصیرت علمای اهل سنت و تشیع آذربایجان غربی، موجب آرامش مثال زدنی در سرتاسر این استان شده است.

قریشی با بیان اینکه مرزی بودن استان مزیت‌ها و تهدیدهایی به همراه دارد گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها یکی از موضوعاتی است که در استان مد نظر قرار دارد و با توجه به هجمه‌های فرهنگی موجود که ناشی از مرزی بودن استان است، ضرورت دارد به بخش فرهنگی بیش از پیش توجه شود و در راستای مقابله با این هجمه‌ها برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شود.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به هم مرزی آذربایجان‌غربی به سه کشور و موقعیت جغرافیایی این استان، اعلام کرد: با وجود مرزی بودن، آذربایجان‌غربی در امنیت کامل به سر می‌برد و انتظار داریم مسئولان کشوری توجه ویژه‌ای به استان آذربایجان‌غربی در جهت پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

اهل سنت همیشه در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم اهل سنت این استان فارغ از همه مرزبندی‌های قومی و مذهبی بر سر منافع ملت ایران اسلامی ایستاده اند، گفت: اهل سنت همیشه در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارند.

وی همچنین با بیان اینکه فقه اهل سنت در دادگاه‌های ما توسط متخصصین اهل سنت پاسخگویی می‌شود تا بر مبنای آن اقامه عدل صورت بگیرد، ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس دستگاه قضا به استان آذربایجان غربی، روند خشکاندن ریشه‌های فساد در این استان را سرعت ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست