اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی بر ضرورت تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب با هدف مقابله با جبهه جنگ نرم تاکید کرد.

محمد مهرزاد صدقیانی پیش از ظهر یکشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهارداشت: تغییر و تحول در دنیای ارتباطات ایجاب می‌کند، رسانه‌ها با آن همسو شوند و استفاده از رسانه‌ها جز لاینفک زندگی امروزی است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه از نظامی منجسم، مهارت‌افزا و بصیرت‌بخش برخوردار است عنوان کرد: تحولات اخیر موجب بروز جنگ رسانه‌ای و تغییرات دلخواه در فرهنگ جوامع بخصوص منطقه پرآشوب خاورمیانه شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با اعلام اینکه کمک به تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب برای مقابله با جبهه جنگ نرم از وظایف مهم این سازمان به شمار می‌رود گفت: تشکیل این جبهه رسانه ای ضروری است.

در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،مدیران کل ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی ، مدیران و مسوولان روابط عمومی های سازمان ها و ادارات و صاحبان رسانه و قلم برگزار شد ؛ از از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی تجلیل شد.

در این مراسم از ۲۹ نفر برگزیده در ۱۰ بخش تیتر، گزارش، خبر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، عکس، مستندسازی، طنز و کاریکاتور و بخش ویژه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست